رفیق… خودت باش! از کسی تقلید نکن – مجموعه مهارت های آدم بودن

1,150,000 ریال

اگر باندبازی‌ها تو را ناراحت کرده است، این کتاب به دردت می‌خورد. اگر خیلی دلت می‌خواهد در یک باند باشی هم این کتاب به دردت می‌خورد. حتی اگر در یک باند هستی هم باز این کتاب می‌تواند مطالب مفیدی به تو بیاموزد.

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب غیرداستانی و طنزآمیز «رفیق… خودت باش! از کسی تقلید نکن» از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» منتشر شده است. مطالعه‌ی این کتاب مصور به کودکان کمک می‌کند که عزت‌نفس خود را تقویت کنند، بیشتر خودِ خودشان باشند و در مقابل رفتارهای نادرست اعضای دارودسته‌ها تسلیم نشوند.

باندها و دارودسته‌ها می‌توانند باعث شوند که تو احساس کنی: می‌ترسی، تنهایی، عصبانی هستی، ناراضی هستی، خوشحال نیستی، هیچ‌کس تو را نمی‌شناسد، سر راهت مانع وجود دارد، استرس داری، نگران هستی یا در آن جمع جایی نداری!

هرکدام از این احساسات باعث می‌شوند در مدرسه نتوانی حواست را خوب به درس جمع کنی، اوقات خوشی نداشته باشی و حتی اعتمادبه‌نفست را از دست بدهی. در این کتاب یاد می‌گیری باندها و دارودسته‌ها چه هستند، چه‌کار می‌کنند و تو در مقابل آن‌ها چه‌ کاری می‌توانی انجام دهی؛ همچنین در این کتاب یاد می‌گیری چطور دوست پیدا کنی. یعنی همان افراد بسیار مهم زندگی‌ات که اگر اشتباه کنی یا لوس‌بازی دربیاوری، آن رفتار را نادیده می‌گیرند. تو یاد می‌گیری که داشتن دوستان خوب مثل مشهور بودن یا بودن در یک دسته است؛ راه‌ و روش سازگاری با مردم را در مدرسه یا هر جای دیگر یاد می‌گیری و از همه مهم‌تر اینکه متوجه می‌شوی اگر خودت باشی و نه هیچ‌کس دیگر، چقدر اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهی داشت.

پس اگر دوست داری هرچه بیشتر و بیشتر درباره‌ی شجاعت متفاوت بودن بدانی، خواندن کتاب «رفیق… خودت باش! از کسی تقلید نکن» را از دست نده!

انتشارات ایران‌بان از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 132 گرم
ابعاد 20 × 14.5 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

108 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-600-188-353-8

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رفیق… خودت باش! از کسی تقلید نکن – مجموعه مهارت های آدم بودن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *