رفیق… عصبانی نباش! خونسرد باش – مجموعه مهارت های آدم بودن

1,200,000 ریال

خبرهای خوب و بدی درباره‌ی عصبانیت وجود دارد. اول خبرهای بد: عصبانیت می‌تواند برای مدت بسیار بسیار طولانی همراه تو باقی بماند. ممکن است برایت سخت باشد باور کنی اما بعضی از افراد بزرگسالی را که هر روز می‌بینی و با آن‌ها حرف می‌زنی ممکن است هنوز درباره‌ی اتفاقی که در بچگی برای‌شان افتاده، عصبانی باشند.

حالا نوبت خبرهای خوب است…

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب غیرداستانی و طنزآمیز «رفیق… عصبانی نباش! خونسرد باش» از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» منتشر شده است. مطالعه‌ی این کتاب مصور به کودکان کمک می‌کند با احساس خشم و عصبانیت بیشتر آشنا شوند و برای مدیریت این احساس راهکارهای مفیدی پیدا کنند.

همه عصبانی می‌شوند. حتی یک نفر هم روی کره‌ی زمین وجود ندارد که تا به حال عصبانی نشده باشد. بعضی از مردم خیلی بهتر از دیگران می‌توانند عصبانیت‌شان را کنترل کنند. و بعضی‌ها اصلاً نمی‌توانند از عهده‌ی آن بربیایند. راستش را بخواهی مهم نیست تو که هستی؛ چون خشم می‌تواند کاری کند که احساس کنی یک هیولای واقعی هستی! این‌جور وقت‌ها ذهن و بدن تو ممکن است مثل یک هیولا عمل کند؛ یعنی، می‌خواهی فریاد بکشی، جیغ بزنی یا هوار بکشی. دندان‌هایت را روی هم فشار می‌دهی، مشت‌هایت گره می‌شوند و دلت می‌خواهد به این و آن لگد بزنی! اما آیا لگد زدن و بدوبیراه گفتن فایده‌ای برایت دارد؟ آیا بعد از تمام این‌ها احساس بهتری خواهی داشت؟ بدون شک جواب این سؤال‌ها منفی است!

اما اگر یاد بگیری خشمت را مدیریت کنی، احساس آرامش بیشتری می‌کنی و بعد از آن، خودت را از دردسرها کنار می‌کشی. زندگی و ارتباطاتت در خانه و محیط مدرسه بهتر می‌شود، دوستانت بیشتر به تو احترام می‌گذارند و از همه‌ مهم‌تر اینکه احساس بهتری به خودت پیدا می‌کنی. خبر خوب اینکه کتاب «رفیق… عصبانی نباش! خونسرد باش» در این مسیر همراه توست تا راهکارهای خوبی را به تو نشان دهد.

انتشارات ایران‌بان از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 138 گرم
ابعاد 20 × 14.5 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

112 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-600-188-166-4

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رفیق… عصبانی نباش! خونسرد باش – مجموعه مهارت های آدم بودن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *