رفیق… زورگویی مایه دردسره! عاقل باش – مجموعه مهارت های آدم بودن

1,100,000 ریال

بچه‌ها به افرادی زور می‌گویند که به نظر مضطرب، حساس، ساکت یا محتاط می‌آیند. مثل مورچه‌ها که به شیرینی جذب می‌شوند، این بچه‌ها هم به افراد خجالتی جذب می‌شوند. همچنین ممکن است افرادی که کوچک‌تر یا از نظر جسمی ریزتر هستند را برای آزار انتخاب کنند. پس بهترین دفاع تو چیست؟

می‌گویی پنهان می‌شوی…؟

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب غیرداستانی و طنزآمیز «رفیق… زورگویی مایه دردسره! عاقل باش» از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» منتشر شده است. مطالعه‌ی این کتاب مصور به کودکان کمک می‌کند که ایستادگی در برابر افراد قلدر و زورگو را یاد بگیرند و حسابی ضدضربه شوند!

اگر صبح‌ها از صدای زنگ ساعت بیزاری و دوست نداری که به مدرسه بروی، چون در مدرسه کسی هست که به تو زور می‌گوید، کاملاً حق داری. ممکن است کسی در مدرسه باشد که تو را بوگندو و حتی بدتر از آن صدا بزند! عکس تو را با زیرنویس‌های خجالت‌آور در صفحه‌های اجتماعی بگذارد یا وقتی‌که آموزگار تو را نگاه نمی‌کند هُلت بدهد. تو می‌دانی که مستحق این رفتارهای بد نیستی‏‏، اما تنها فکری که به ذهنت می‌رسد این است که پول ناهارت را توی کفشت قایم کنی! مبادا دست او یا دارودسته‌اش به آن برسد؛ چون در غیر این صورت باید تمام روز را گشنگی بکشی! شاید یکی دو روز را بشود این‌طوری گذراند، اما تمام سال را چطور؟ حتی فکر کردن به این شرایط هم آدم را می‌ترساند!

اما خبر خوب این است که زورگویی را می‌توان متوقف کرد. پس به‌جای اینکه به فرار کردن، قایم شدن یا مدرسه نرفتن فکر کنی، کتاب «رفیق… زورگویی مایه دردسره! عاقل باش» را ورق بزن تا کلی راهکار به‌دردبخور و جالب پیدا کنی.

انتشارات ایران‌بان از مجموعه‌ی «مهارت های آدم بودن» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 128 گرم
ابعاد 20 × 14.5 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

104 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-600-188-305-7

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رفیق… زورگویی مایه دردسره! عاقل باش – مجموعه مهارت های آدم بودن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *