دسته بندی ها
همراه عزیز، سفارش های ثبت شده پس از تاریخ 26 اسفند از روز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

راهنمای تحویل کالا از کتاب هدهد

کتاب هدهد کالاهای خود را از راه‌های زیر به دست مشتریان خود می‌رساند.

ارسال با پست:

‎‫تنها سفارش‌های ثبت شده در سایت از طریق پست ارسال می‌شوند. زمان ثبت سفارش در سایت، نامحدود و در ۲۴ ساعت شبانه روز ممکن است.

‎‫بررسی سفارش‌های ثبت شده از سوی فروشگاه تنها در ساعت‌های کاری از شنبه تا پنج‌شنبه در دفتر فروشگاه کتاب هدهد و در ساعت‌‌های کاری از ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر انجام می‌شود. سفارش‌‌های ثبت شده در سایت، روزهای زوج به پست تحویل داده می‌شوند. دریافت کتاب‌ها با پست سفارشی از روز زوج  که مامور پست تحویل می گیرد حداکثر ۷ تا ۹ روز کاری و با پست پیشتاز تا ۵ تا ۶ روز کاری به طول می‌انجامد.

از زمان تحویل بسته به مامور پست تا زمانی که بسته به دست شما برسد، مسئولیت بسته‌ها با اداره‌پست است و پیگیری، تنها از طریق کد رهگیری که اداره پست برای هر مرسوله صادر می‌کند (برای دریافت کد رهگیری با ما تماس بگیرید)، انجام می‌شود. با مراجعه به سایت http://newtracking.post.ir و وارد کردن کد رهگیری، می‌توانید از موقعیت بسته خود اطلاع پیدا کنید.

در مواردی که روز یا روزهای بعد از سفارش تعطیل رسمی باشد، ارسال بسته در اولین روز زوج کاری بعد از تعطیلی انجام می‌گیرد.

‎‫کاربر/ مشتری متعهد است که نشانی پستی خود را به درستی و همراه با کد پستی ارائه دهد. هر نوع اشتباه در نشانی یا عدم حضور در هنگام تحویل کالا بنابر قوانین شرکت پست برعهده کاربر/ مشتری است و ارسال دوباره آن متضمن تامین همه هزینه‌های اضافی خواهد بود.

توجه داشته باشید در صورتی که کسی در  آدرس ذکر شده حضور نداشته باشد، مامور پست ۱ بار دیگر به همان آدرس مراجعه می‌کند و هربار تاریخ و ساعتی را هم که به محل مراجعه کرده را روی پاکت یادداشت می‌کند. در صورتی که ۲ بار به محل مراجعه کند و کسی برای تحویل بسته‌ی پستی حضور نداشته باشد، بسته برگشت زده می‌شود.

هزینه‌ی ارسال بسته‌های پستی بر اساس تعرفه‌های شرکت پست به علاوه هزینه ارسال بسته به مرکز پستی محاسبه می‌شود.

ارسال با پیک تی نکست:

ارسال کتاب با پیک تنها برای کاربران/ مشتریان در شهر تهران امکان‌پذیر است. روزهای دوشنبه و چهارشنبه سفارش‌ها به دست مشتریان می‌رسد.

لازم به ذکر است کتاب هدهد امکان ارسال با الو پیک و اسنپ باکس ندارد اما مشتریان محترم که تمایل به دریافت از این دو روش را دارند می توانند بعد از واریز هزینه فاکتور، خودشان الو پیک یا اسنپ باکس ارسال کنند.

اطلاعات کتاب هدهد
  • توجه بفرمایید: کتاب هدهد یک فروشگاه آنلاین است. لطفا حضوری مراجعه نکنید.
  • ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۷.۳۰ تا ۱۵.۳۰
  • تلفن مشاوره در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه: ۸۸۵۵۳۵۲۸
  • نشانی: تهران، خیابان یوسف آباد، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی ۲۳ شایان، پلاک ٢۶، درب سمت چپ، تک زنگ.
  • شماره تلگرام و واتس‌اپ کارشناس ۱: ۰۹۳۶۵۹۴۲۳۲۳
  • شماره تلگرام و واتس‌اپ کارشناس ۲: ۰۹۳۶۵۹۴۲۲۴۵
ورود / ثبت‌ نام سبد خرید علاقمندی ها گروه سنی تماس