دست ورزی با مداد شمعی ۱ – مجموعه‌ کتاب کار کومن (مناسب ۴ سال به بالا)

570,000 ریال

با مدادشمعی قرمز هر چیزی دوست داری بکش.

راهنمای والدین و مربیان:

در این بخش از کودک بخواهید که با رنگ مشخص شده، آزادانه نقاشی کند. او می‌تواند خط‌خطی کند یا در هر صفحه تصویرهای مشابهی را بکشد. اگر کودک از رنگ‌های دیگر استفاده کرد، اشکالی ندارد. وقتی کودک به چیز قرمزی فکر کرد و آن را کشید، خیلی تشویقش کنید.

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب آموزشی «دست ورزی با مداد شمعی ۱» از مجموعه‌ی‌ «کتاب کار کومن» منتشر شده است و برای خردسالان ۴ سال به بالا مناسب است.

کتاب «دست ورزی با مداد شمعی ۱» برای آموزش نحوه‌ی استفاده از نوشت‌افزار و شناخت رنگ‌ها طراحی شده است. در ابتدای تمرین، اگر نقاشی‌های کودک چندان هم زیبا و مرتب نبود یا از خط بیرون زد، نگران نباشید. مهم این است که از روند نقاشی و استفاده از مدادشمعی لذت ببرد. وقتی‌که کودک به رنگ‌آمیزی با مدادشمعی عادت کرد، از او بخواهید در هر صفحه از رنگ‌های مشخص استفاده کند تا مهارت شناخت نام رنگ‌ها را هم تقویت کند.

کودک ابتدا در یک فضای بزرگ خط‌خطی می‌کند و در تمرینات بعدی، انواع خطوط مختلف را می‌کشد. در روند کتاب، عرض مسیرها کمتر می‌شود و طول آن‌ها افزایش می‌یابد و شکل‌ها به‌تدریج سخت‌تر می‌شوند. در بخش پایانی کتاب، کودک باید با کشیدن خطوط، طرح‌ها یا شکل‌های گوناگون تصویر را کامل کند و در نهایت، کودک باید تصویر مورد علاقه‌ی خودش را بکشد. طی این تمرین‌ها کودک هم سرگرم می‌شود و هم کنترل مدادشمعی را می‌آموزد که باعث می‌شود در آینده مهارتش در استفاده از مداد و نوشتن بیشتر شود.

مجموعه «کتاب کار کومن» مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌های فعالیت و رنگ‌آمیزی و حتی کتاب‌هایی در زمینه‌ی علوم، تقویت تفکر منطقی، استدلال و… است؛ کومُن یک سیستم آموزشی ژاپنی است که برای آموزش ریاضی، علوم و زبان به کودکان طراحی شده است. انتشارات نردبان این مجموعه را با در نظر گرفتن رده‌های سنی گوناگون در ایران منتشر کرده است. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از:

توضیحات تکمیلی
وزن 142 گرم
ابعاد 28 × 21.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-600-477-8800

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دست ورزی با مداد شمعی ۱ – مجموعه‌ کتاب کار کومن (مناسب ۴ سال به بالا)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *