بیا کاغذ ببریم (آشنایی با حیوانات) – مجموعه‌ کتاب کار کومن (مناسب ۳ سال به بالا)

430,000 ریال

طراحی ساده‌ی این کتاب به کودکان خردسال کمک می‌کند تا با سرگرمی، به یادگیری مهارت‌های پایه و توانایی‌های حرکتی مانند استفاده از قیچی بپردازند و همزمان واژگانی نو را فرا گیرند. از دیگر اهداف و مقاصد این کتاب شناخت جانوران است.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

کتاب آموزشی «بیا کاغذ ببریم (آشنایی با حیوانات)» از مجموعه‌ی مفید و کاربردی «کتاب کار کومن» منتشر شده و برای کودکان بالای ۳ سال مناسب است.

اگر در ابتدا کودک نتوانست به طور مرتب و تمیز فعالیت‌های کتاب را انجام دهد اشکالی ندارد. مهم این است که از انجام این تمرین‌ها لذت ببرد. در بعضی از صفحات کتاب متن‌هایی برای مربیان و والدین نوشته شده است که یادداشت‌ها و توصیه‌هایی را در بر می‌گیرد که به شما می‌گوید چگونه به کودک کمک کنید تا با این کتاب لذت ببرد و بیاموزد. همچنین کتاب «بیا کاغذ ببریم (آشنایی با حیوانات)» از مجموعه‌ی «کتاب‌ کار کومن»، به والدین و مربیان و کودکان امکان می‌دهد تا زمان بازی ارزشمندی را با هم سپری کنند.

مجموعه «کتاب کار کومن» مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌های فعالیت و رنگ‌آمیزی و حتی کتاب‌هایی در زمینه‌ی علوم، تقویت تفکر منطقی، استدلال و… است؛ کومُن یک سیستم آموزشی ژاپنی است که برای آموزش ریاضی، علوم و زبان به کودکان طراحی شده است. انتشارات نردبان این مجموعه را با در نظر گرفتن رده‌های سنی گوناگون در ایران منتشر کرده است. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 116 گرم
ابعاد 0.4 × 14 × 21.5 سانتیمتر
ناشر | تولیدکننده

نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

56 صفحه

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیا کاغذ ببریم (آشنایی با حیوانات) – مجموعه‌ کتاب کار کومن (مناسب ۳ سال به بالا)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *