قصه ی آقای تاد – مجموعه پیتر خرگوشه و دوستانش (جلد ۱۴)

750,000 ریال

تا حالا داستان‌های زیادی در مورد آدم‌های خوب و خوش‌رفتار نوشته‌ام. حالا برای تنوع می‌خواهم داستانی در مورد دو موجود بدرفتار بنویسم، این دو موجود تامی‌گورکنه و آقای تاد هستند.

هیچ‌کس آقای تاد را موجود خوبی نمی‌دانست…

 

معرفی صوتی کتاب «قصه ی آقای تاد» را بشنوید:

 

7 عدد در انبار

- +

7 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «قصه ی آقای تاد» چهاردهمین جلد از مجموعه‌ی کلاسیک، جذاب و پرطرفدار «پیتر خرگوشه و دوستانش» است؛ داستانی فانتزی درباره‌ی دزدیده شدن بچه‌خرگوش‌های فلاپسی و دعوای آقای تادِ روباه و تامی‌گورکنِ بدجنس!

آقای تادِ روباه در جنگل زندگی می‌کرد. واقعیت این بود که هیچ‌کس او را موجود خوبی نمی‌دانست؛ نه خرگوش‌ها، نه مرغابی‌های وحشی و نه موش‌های آبی! او چندین خانه در جنگل داشت، اما همیشه این‌طرف و آن‌طرف در حال پرسه زدن بود. البته وقتی‌که آقای تاد خانه‌هایش را رها می‌کرد، خانه‌ها خالی نمی‌ماندند؛ چون تامی‌گورکنه بی‌اجازه وارد خانه می‌شد و مدتی برای خودش خوش می‌گذراند! بله، نه آقای تاد موجود خوبی بود و نه تامی‌گورکنه. اما یک روز تامی‌گورکن بدجنس کار واقعاً خیلی بدی کرد.

آن روز آقای بانسر پیر در خانه بود و قرار بود از هفت‌ بچه‌خرگوش بنجامین و فلاپسی مراقبت کند. اما نوه‌هایش را پاک فراموش کرده بود. او تامی‌گورکنه را، که حسابی گرسنه بود، برای خوردن شربت به خانه دعوت کرد. اما به‌محض اینکه خوابش برد، تامی‌گورکنه بچه‌خرگوش‌ها را توی کیسه‌اش انداخت، از آنجا بیرون زد و به یکی از خانه‌های آقای تاد رفت! ای وااای…

به نظر شما، او بچه‌خرگوش‌ها‌ را می‌خورد یا اینکه راهی برای نجات آن‌ها وجود دارد؟

هلن بئاتریکس پاتر، تصویرگر و نویسنده‌ی کودکان و محقق علوم طبیعی، در طول حیاتش ۲۳ عنوان کتاب خلق کرد که مشهورترین آن‌ها مجموعه‌ی «پیتر خرگوشه و دوستانش» است. او علاقه‌ی ویژه‌ای به طبیعت داشت و مکان‌های طبیعی منبع الهام او بودند. از این رو، زندگی‌اش را به کشاورزی، حمایت از حفظ محیط زیست و همکاری با بنیاد ملی حفظ میراث تاریخی و زیبایی طبیعی گذراند. کتاب‌های او حتی پس از مرگش نیز همچنان پرفروش‌اند و داستان‌هایش در آهنگ، فیلم، باله و انیمیشن بازنویسی می‌شوند.

نشر قدیانی از مجموعه‌ی جذاب «پیتر خرگوشه و دوستانش» کتاب‌های زیر را چاپ کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 100 گرم
ابعاد 16.5 × 12 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

80 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-600-08-1572-1

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قصه ی آقای تاد – مجموعه پیتر خرگوشه و دوستانش (جلد ۱۴)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *