قصه ی جرمی ماهیگیر – مجموعه پیتر خرگوشه و دوستانش (جلد ۷)

450,000 ریال

روزی روزگاری قورباغه‌ای بود به اسم جرمی ماهیگیر. او در خانه‌ی کوچک و نمناکش، بین گل‌های آلاله‌ و کنار یک برکه‌ زندگی می‌کرد.

کف راهروی پشتی و پستوی خانه پر از آب بود و همه چیز را خیس و درهم‌وبرهم می‌کرد. ولی آقای جرمی دوست داشت پاهایش خیس باشد!

7 عدد در انبار

- +

7 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «قصه ی جرمی ماهیگیر» هفتمین جلد از مجموعه‌ی کلاسیک، جذاب و پرطرفدار «پیتر خرگوشه و دوستانش» است؛ داستانی درباره‌ی یک قورباغه‌ی ماهیگیر که هنگام ماهی گرفتن دردسرهای زیادی برایش پیش می‌آید.

جرمی ماهیگیر، در ساحل برکه‌، خانه‌ای نمناک وسط آلاله‌ها داشت. باران که می‌گرفت، آقای جرمی با چندتا کرم آماده می‌شد برای ماهیگیری تا بتواند دوستانش را برای شام دعوت کند. اما آن روز هرچه منتظر ماند، خبری از ماهی نشد. اما کمی صبر کنید، مثل اینکه او یک ماهی گرفت؛ آن هم یک ماهی خاردار! ماهی‌ای که همه‌جای بدن او را سوراخ سوراخ کرد! چه اتفاق بدی! اما انگار این پایان دردسرهای آقای جرمی نیست! چون کمی بعد، یک ماهی قزل‌آلا هم پیدایش شد و گالش‌های او را خورد! حالا آقای جرمی بدون وسایلش و مهم‌تر از آن، بدون گرفتن حتی یک ماهی به‌دردبخور چگونه به خانه برگردد؟ دوستانش برای شام آمده‌اند و آقای جرمی هیچ ماهی‌ای ندارد! به نظر شما، او مهمانی امشب را چگونه برگزار خواهد کرد؟

هلن بئاتریکس پاتر، تصویرگر و نویسنده‌ی کودکان و محقق علوم طبیعی، در طول حیاتش ۲۳ عنوان کتاب خلق کرد که مشهورترین آن‌ها مجموعه‌ی «پیتر خرگوشه و دوستانش» است. او علاقه‌ی ویژه‌ای به طبیعت داشت و مکان‌های طبیعی منبع الهام او بودند. از این رو، زندگی‌اش را به کشاورزی، حمایت از حفظ محیط زیست و همکاری با بنیاد ملی حفظ میراث تاریخی و زیبایی طبیعی گذراند. کتاب‌های او حتی پس از مرگش نیز همچنان پرفروش‌اند و داستان‌هایش در آهنگ، فیلم، باله و انیمیشن بازنویسی می‌شوند.

نشر قدیانی از مجموعه‌ی جذاب «پیتر خرگوشه و دوستانش» کتاب‌های زیر را چاپ کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 72 گرم
ابعاد 16 × 12 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786000815653

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قصه ی جرمی ماهیگیر – مجموعه پیتر خرگوشه و دوستانش (جلد ۷)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *