پپا به دندان‌پزشکی می‌رود – مجموعه دنیای پپا (جلد ۳)

600,000 ریال

پپا و جورج هر روز صبح مسواک می‌زنند. خرچ! خوروچ! خرچ! پپا دندان‌های سفید و تمیزش را به جورج نشان می‌دهد و می‌پرسد: «ببینم دندان‌های تو هم مثل دندان‌های من تمیزند یا نه؟»

خرید عروسک‌های خانواده پپا

معرفی صوتی مجموعه «دنیای پپا» را بشنوید:

ناموجود

توضیحات

هر روز صبح، پپا و برادر کوچک‌ترش جرج به مسواک‌های‌شان خمیردندان می‌زنند و بعد می‌روند کنار شیر آب تا مسواک بزنند. نگاه کنید حتی دایناسور جورج هم آنجاست. آن‌ها می‌دانند که فقط مسواک کردن کافی نیست. برای همین هم «پپا به دندان ‌پزشکی می رود»، اما تنهایی این کار را نمی‌کند، بلکه جرج و دایناسور کوچولو هم همراه او هستند. جورج برای اولین‌بار است که به دندان‌ پزشکی می‌رود و برای همین کمی نگران است. به نظر شما، در دندان‌پزشکی چه اتفاقی برای پپا، جورج و آقای دایناسور می‌افتد؟

کتاب «پپا به دندان ‌پزشکی می رود» کتابی درباره‌ی اهمیت مسواک زدن، رسیدگی به دندان‌ها و مراجعه به دندان ‌پزشک است. ‌این کتاب سومین جلد از مجموعه‌ی «دنیای پِپا» است؛ مجموعه‌ای با داستان‌هایی ساده و جذاب که به کودکان کمک می‌کند با اتفاقات دنیای اطراف‌شان بهتر آشنا شوند و تجربیاتی تازه‌‌ به دست آورند.

این مجموعه برای گروه سنی سال‌های پیش از دبستان و سال‌های اول و دوم دبستان مناسب است.

مجموعه‌ی جذاب «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعه‌ی این کتاب‌ها، تجربیات ساده و در عین حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزه‌ی داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه در عناوین زیر نیز منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 95 گرم
ابعاد 0.2 × 19 × 19.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

28 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

مترجم

شابک

9786003538467

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پپا به دندان‌پزشکی می‌رود – مجموعه دنیای پپا (جلد ۳)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *