پپا و پری دندان – مجموعه دنیای پپا (جلد ۳۲)

600,000 ریال

پپا و جورج خیلی دوست داشتند ادای دندان‌پزشک‌ها را دربیاورند. پپا دندان‌پزشک‌ می‌شد و جورج دستیارش. یک بار هم دایناسورِ جورج بیمارشان شد.

پپا با لبخند گفت: «آقای دایناسور، چه دندان‌های زیبا و تمیزی داری.» و جورج به‌جای دایناسور گفت: «غُرررر!»

یک روز بعد از بازی‌شان، پپا و جورج داشتند ناهار می‌خوردند که یکهو چیزی توی بشقاب پپا افتاد… تلق! تلوق!

خرید عروسک‌های خانواده پپا

 

معرفی صوتی کتاب «پپا و پری دندان» را بشنوید:

 

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «پپا و پری دندان» سی‌ودومین جلد از مجموعه‌ی «دنیای پپا» است. کودکان خردسال با مطالعه‌ی این کتاب، با پپا و جورج کوچولو همراه می‌شوند و افتادن دندان شیری را تجربه می‌کنند؛ تجربه‌ای که نه‌تنها تلخ نیست، با همراهی والدین به اتفاقی شیرین و به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد.

پپا دختر کوچولوی باهوشی است که دندان‌های تمیزش را خیلی دوست دارد و به آن‌ها افتخار می‌کند. او و برادرش جورج هر صبح و شب دندان‌های قشنگ‌شان را فیش و فووش مسواک می‌کنند. به چپ و راست… بالا و پایین… این‌طرف و آن‌طرف… حتی گاهی دوست دارند ادای دندان‌پزشک‌ها را دربیاورند. برای همین یکی دندان‌پزشک می‌شود و آن یکی دستیار او. اما چه‌کسی باید نقش بیمار را اجرا کند؟ خوب معلوم است، دایناسورِ جورج این نقش را بر عهده می‌‌گیرد. واااای که دایناسور چه دندان‌های تیزی هم دارد!

اما دندان‌ها را که نمی‌شود تا همیشه نگه داشت. این موضوع را پپا زمانی متوجه می‌شود که دندان شیری‌اش موقع ناهار خوردن تلقی توی بشقابش می‌افتد و او حسابی ناراحت می‌شود. وای چه اتفاقی! حالا او باید بنشیند و گریه کند یا حرف‌های مامان را باور کند که می‌گوید: پری دندان قرار است برایت سکه بیاورد؟ اصلاً چطور است همراه با پپا بیدار بمانیم تا خودمان پری دندان را به چشم ببینیم!

مجموعه‌ی جذاب «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعه‌ی این کتاب‌ها، تجربیات ساده و در عین حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزه‌ی داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه در عناوین زیر نیز منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 88 گرم
ابعاد 19 × 19 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

28 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786223320408

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پپا و پری دندان – مجموعه دنیای پپا (جلد ۳۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *