آن شرلی در گرین گیبلز – مجموعه‌ رنگین کمان کلاسیک (جلد ۴)

3,650,000 ریال

ماریلا مات و مبهوت گفت: «آن

ولی آن همچنان بی‌هیچ واهمه‌ای جلوی خانم ریچل ایستاده بود، با سر افراشته، چشم‌هایی که شعله‌ی خشم در آن‌ها زبانه می‌کشید، دست‌هایی که در هم قلاب کرده بود و هُرم سوزانی که فضای اطرافش را فرا گرفته بود.

با خشم و غضب گفت: «چطور جرئت می‌کنید چنین چیزهایی درباره‌ی من بگویید؟»

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

رمان کلاسیک «آن شرلی در گرین گیبلز» چهارمین جلد منتشرشده از مجموعه‌ی «رنگین کمان کلاسیک» است؛ داستانی فراموش‌نشدنی درباره‌ی دخترکی یتیم با روحیه‌ای پرشور و موهایی قرمز. این داستان که درباره‌ی فرزندخواندگی است به مضامینی همچون دوستی و جست‌وجوی هویت و معنا در زندگی می‌پردازد. آن شرلی به ما یادآوری می‌کند که حتی در سختی‌ها نیز می‌توان به امید و شادی دست یافت. در حقیقت، آن با خلق دنیای خیالی و دوستان خیالی، توانایی خاصی در تبدیل کردن روزهای عادی به ماجراجویی‌هایی شگفت‌انگیز دارد!

داستان از این قرار است که آن شرلی به اشتباه، و به‌جای یک پسر، نزد زوجی پیر در روستای گرین گیبلز فرستاده می‌شود؛ اما شخصیت جذاب و تخیل وسیعش، قلب مارلا و متیو، والدین سرپرستش، را تسخیر می‌کند و به این ترتیب، نزد آن‌ها می‌ماند. در ادامه، داستان به زیبایی مسائل پیش روی آن در سازگاری با زندگی جدیدش و حتی ارتباطش با اهالی روستا را روایت می‌کند. زبان زیبا و توصیف‌های دلنشین مونتگمری در انتقال درست احساسات و افکار دخترک داستان مثال‌زدنی است.

«آن شرلی در گرین گیبلز – رنگین کمان کلاسیک» الهام‌بخش آثار گوناگونی بوده است؛ از جمله‌ی این آثار می‌توان به سریال محبوب «آن» و فیلم «آن شرلی» اشاره کرد که هر دو موفق شده‌اند داستان آن را به شکلی نوین و جذاب به تصویر بکشند.

نشر افق از مجموعه‌ی «رنگین کمان کلاسیک» عناوین زیر را منتشر کرده است:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 440 گرم
ابعاد 17 × 12 × 3.5 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

576 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

978-622-7902-27-3

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آن شرلی در گرین گیبلز – مجموعه‌ رنگین کمان کلاسیک (جلد ۴)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *