پسری که خواب اژدها می دید – مجموعه اژدها (جلد ۴)

1,950,000 ریال

حتی موقع گرگ‌ومیش غروب هم اژدهاها از پوشش ابرها پایین نمی‌رفتند، تا اینکه درست به بالای خانه‌ی مامانی و بابابزرگ می‌رسیدیم. مردم روستای‌مان آن‌قدر سرگرم شلوغی‌های روزمره‌شان بودند که متوجه نمی‌شدند در کنار اژدهاهای کوچکِ تازه از میوه بیرون آمده زندگی می‌کنند! اما ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم…

 

معرفی صوتی کتاب «پسری که خواب اژدها می دید» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

رمان مصور «پسری که خواب اژدها می دید» چهارمین جلد از مجموعه‌ی ماجراجویانه و طنزآمیز «اژدها» است. اگر فکر می‌کنید داشتن یک اژدها فقط در خواب‌ها و رؤیاها اتفاق می‌افتد، سخت در اشتباهید! چون خواب‌ها فقط شروع ماجرای بزرگ‌تری هستند!

تد و چهار تن از دوستانش خواب اژدها می‌بینند. آن هم اژدهاهایی که در آسمان اوج می‌گیرند، اژدهاهایی که می‌غرند و اژدهاهایی که چشمک‌زنان می‌درخشند. وقتی زیر پتوی گرم‌ونرم خوابیده‌اند، آن‌ اژدهاها رؤیاهای‌شان را روشن می‌کنند؛ درخشنده، براق و فروزان. اما راستش را بخواهید این اژدهاها فقط در خواب‌ها به آن‌ها سر نمی‌زنند! آخر می‌دانید؟ تد و دوستانش رازی مشترک دارند و آن راز این است که روی درختْ اژدها پرورش می‌دهند؛ درخت خیلی خاصی که ته باغچه‌ی بابابزرگ و لای بوته‌های تمشک و گزنه روییده است.

اگر این‌ حرف‌ها را برای بقیه می‌گفتند، همه برای‌شان پشت ‌چشم نازک می‌کردند؛ چون تصور می‌کردند که دارند شوخی می‌کنند! اما شما چطور؟ فکر می‌کنید تد و دوستانش شما را دست انداخته‌اند؟

نه! شما برق نگاهی در چشم‌های‌تان دارید که مثل نفس آتشین یک اژدها سوسو می‌زند! و راستش را بخواهید همین برق نگاه می‌گوید که شما آدم مناسبی برای شنیدن این ماجرا هستید. پس اگر آماده‌اید، داستان را شروع کنیم!

بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه، از مجموعه‌ی «اژدها»، تاکنون عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 210 گرم
ابعاد 19 × 14.5 × 1.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

226 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786225212992

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پسری که خواب اژدها می دید – مجموعه اژدها (جلد ۴)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *