میزل و مالوکی‌جان – مجموعه ماجراهای میزل استابز

700,000 ریال

صبح سلانه‌سلانه گذشت و جای خود را به عصر داد. میزل داشت خواب می‌دید که ارتشی پُروپیمان از اژدهایانِ آتشین‌نفس پدر و مادرش را اسیر کرده‌اند و او دارد آن‌ها را نجات می‌دهد، که ناگهان از خواب پرید و چشمش به آتشپاره افتاد که از پیش ماتیلدا رفته بود و کنار درِ اتاق خواب ایستاده بود، به این امید که باز شود.

 

معرفی صوتی کتاب «میزل و مالوکی‌جان» را بشنوید:

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

پدر میزل یک جادوپیشه است. او در صفحات اول کتاب «میزل و مالوکی‌جان»، سر میز صبحانه، خبری هولناک را به اعضای خانواده می‌دهد: «جاستین باکتْ ساحر اعظمِ جدیدِ انجمن صنفی جادوپیشه‌ها شده!» تازه فقط که این نیست. خبر بدتری هم وجود دارد: برای اولین‌بار، برای ساحر اعظم انجمن جادوپیشه‌ها هیئت مشاوران تشکیل شده است. آن هم از میان وارلاک‌ها! و این اصلاً چیز خوبی نیست… زدن این صحبت‌ها سر میز صبحانه، میزل را به فکر فرو می‌برد که آیا او هم مثل پدرش یک جادوپیشه است. اما از آنجا که جادوپیشه شدن ربطی به اصل و نسب آدم‌ها ندارد، او فقط یک پسربچه‌ی معمولی است و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و به جادوگرهای بهتری رأی بدهد. (البته بین خودمان بماند، شاید همه‌چیز تغییر کرد!) راستی خود شما، بله خودِ خودِ شما، تا به حال فکر کرده‌اید که ممکن است یک بچه‌ی معمولی نباشید و یک رگ جادوپیشگی داشته باشید؟ به نظر شما، در این جلد، میزل می‌تواند معادلات دنیای جادوگران را تغییر دهد و دنیا را به جای بهتری تبدیل کند؟

«میزل و مالوکی‌جان» سومین جلد از مجموعه‌ی «ماجراهای میزل استابز» نوشته‌ی یان اوگیل‌وی است. این نویسنده متولد ۱۹۴۳ در سوری انگلستان است. او بیشتر به عنوان بازیگر مشهور است، به‌ویژه برای نقش «سِنت» که بعد از راجر مور در سریال تلویزیونی «بازگشت سنت» در سال ۱۹۷۹ ایفا کرد. او در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی در آمریکا بازی کرده و در لندن نیز ستاره‌ی صحنه‌ی تئاترهای وست‌اِند بوده است. اولین رمان‌هایی که برای کودکان نوشت، مجموعه رمان‌های «میزل» بود. اوگیل‌وی دو رمان «تکه‌سنگ‌های لق» و «غول پولکرتون» را هم برای بزرگسالان نوشته است.

نشر پریان از مجموعه‌ی «ماجراهای میزل استابز» کتاب‌های زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 370 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1.7 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

375 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786007058411

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میزل و مالوکی‌جان – مجموعه ماجراهای میزل استابز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *