۶۵ آزمایش علمی درباره‌ ی فیزیک برای دبستانی‌ها

320,000 ریال

اصوات دارای خاصیت فیزیکی هستند که به رزُنانس معروف است. یعنی اصوات حتی در ضعیف‌ترین نوعشان هنگامی‌که در محفظه‌ی مناسب قرار گیرند، در برخورد به سطوح مختلف افزایش حجم می‌دهند.

ناموجود

توضیحات

اغلب فکر می‌کنیم که تخم‌مرغ پوسته‌ای بسیار نازک و شکننده دارد. اما اگر واقعاً این‌طور بود، آیا جوجه می‌توانست درون آن زندگی کند؟ برای اینکه بفهمیم مقاومت این پوسته‌ها چقدر است، می‌توانیم آزمایشی ساده انجام دهیم. برای این کار، به دو عدد تخم‌مرغ، نوارچسب، قیچی کوچک، قوطی‌های کنسرو، چند تکه مقوای مربع‌شکل و ترازوی آشپزخانه نیاز داریم. بر اساس این وسایل مراحل آزمایش را می‌توانید حدس بزنید؟ چگونگی انجام‌دادن این آزمایش و آزمایشات ساده‌ی دیگری از این دست به‌طور کامل در کتاب «۶۵ آزمایش علمی درباره ی فیزیک برای دبستانی‌ها» آورده شده است. این آزمایشات نه‌تنها کودکان را سرگرم می‌کنند، بلکه آن‌ها را به انجام‌دادن فعالیت‌های علمی تشویق می‌کنند و به بار علمی آن‌ها در زمینه‌ی فیزیک می‌افزایند.

مؤسسه‌ی نشر و تحقیقات ذکر از مجموعه‌ی «آزمایش‌های دانشمندان کوچک» کتاب‌های زیر را به تفکیک منتشر کرده است:

انتشارات ذکر علاوه بر چاپ جداگانه‌ی این ۶ جلد، آن‌ها را در قالب یک کتاب با عنوان «۳۶۵ آزمایش علمی درباره‌ی ستاره‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی، زمین‌شناسی و جغرافیا، آب‌وهوا و فیزیک» برای کودکان ‌دبستانی منتشر کرده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 86 گرم
ابعاد 23 × 16 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

40 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9789643075156

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “۶۵ آزمایش علمی درباره‌ ی فیزیک برای دبستانی‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *