مخترع بزرگ – مجموعه داستان های جست و جو در مدرسه

250,000 ریال

یک دفترچه‌ی یاداشت بزرگ با جلد سخت که بخشی از آن پوسیده بود و دورش را محکم با کش بسته بودند. روی برچسبی که روی جلدش چسبانده بودند نوشته بود: دفترچه‌ی یاداشت‌های خصوصی پ.پ دو کولبر. این دفترچه را یک روز که پ. پ رفته بود درمانگاه زیر تشکش پیدا کردم.

 

معرفی صوتی کتاب «مخترع بزرگ» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

رمان «مخترع بزرگ» از مجموعه «داستان ‌های جست ‌و جو در مدرسه» است که ماجراهای سه دوست صمیمی به نام‌های ماتیلد، رمی و پی‌یر را روایت می‌کند. این داستان‌ها با سفرها، ماجراجویی‌ها و معماهای دلهره‌آور و پیچیده همراه است و هر کودک و نوجوانی را به خواندن مشتاق می‌کند.

در داستان «مخترع بزرگ»، پی‌یر، که همیشه فکرها و ایده‌های جدیدی در سر دارد، موفق شده است چیزی اختراع کند و اختراعش را به باشگاه مخترعان برده است. ماتیلد و رمی قرار است از پی‌‌یر و اختراعش محافظت کنند. اما دشمن در اطراف خانه پرسه می‌زند و می‌خواهد این اختراع اسرارآمیز را بدزدد. آیا دشمن موفق خواهد شد؟ باز هم ماجراجویی هیجان‌انگیز دیگری در انتظار خوانندگان کتاب است. این کتاب غافل‌گیرتان می‌کند؛ چون در پایان کتاب، دفترچه‌ی تصویری و بامزه پی‌یر را می‌توانید ببینید و بخوانید!

ژان فیلیپ آرو وینیود، نویسنده‌ی کتاب، آموزگار زبان فرانسه هم است. او اولین رمانش را در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد. او برای نوشتن کتابهایش از خاطرات دوره کودکی خود و شاگردانش کمک می گیرد. برای همین است که داستان‌های او را کودکان دوست دارند چون با تجربه‌ها و ویژگی‌های سنی و دغدغه‌هایشان همسو است.

از مجموعه «داستان‌های جست‌وجو در مدرسه» کتاب‌های زیر نیز منتشر شده‌اند:

توضیحات تکمیلی
وزن 112 گرم
ابعاد 21 × 14 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

80 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786000109653

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخترع بزرگ – مجموعه داستان های جست و جو در مدرسه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *