نهنگی که بیشتر می‌خواست!

490,000 ریال

زیر موج‌های درخشان اقیانوس آبی بیکران، دنیای زیبایی وجود دارد که هنوز کسی آن را ندیده است. آنجا، در اعماق خنک و ساکت اقیانوس، موجودی غول‌پیکر، آرام و شگفت‌انگیز، تکان خورد و از خواب بیدار شد.

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

در کتاب «نهنگی که بیشتر می خواست» هامفری، نهنگ داستان ما تمام عمرش دنبال چیزی می‌گشت، خودش هم نمی‌دانست چی، فقط می‌دانست دنبال چیزی می‌گردد که هنوز به دستش نیاورده. کشتی‌های غرق شده  را به دنبال گنج زیر و رو کرده بود، داخل صدف‌های رنگارنگ را خالی کرده بود اما دلش راضی نشده بود و فقط می‌خواست خرت و پرت‌های بیشتری داشته باشد.

تا اینکه یک روز به بهترین جای اقیانوس رسید، رنگین کمانی از صخره‌های دریایی، پر از ماهی‌های برق برقی، حلزون‌ها و فیل‌های دریایی و مرجان‌هایی که دور و برش پر از تخته‌های چوبی کشتی‌ها بود. هامفری دلش می‌خواست شیرجه بزند و چندتا چیز بردارد! ناگهان خرچنگ او را دید و گفت :«تو همان نهنگی نیستی که بیشتر از چیزی که داری می‌خواهی؟ خب این همه چیز را می‌خواهی چه‌کار؟»

در کتاب تصویری «نهنگی که بیشتر می خواست»، کودکان سازگاری اجتماعی را تجربه می‌کنند تا نقش خود را هنگامی که به دنیای بزرگسالی پا می‌گذارند بهتر ایفا کنند. آن‌ها نقش دوست را در زندگی خود بهتر درک می‌کنند؛ و با مفهوم شادی و خوشحالی آشنا می‌شوند. همدلی با هم‌سالان موجب می‌شود کودکان درک بهتری از احساسات یکدیگر داشته باشند.

جیم فیلد با تصویرگری زیبای خود، مفهوم زیاده‌خواهی، دوستی و خوشحالی را در این کتاب به زیبایی به تصویر کشیده است.

کتاب‌های دیگر این مجموعه:

توضیحات تکمیلی
وزن 126 گرم
ابعاد 26 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786227437720

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهنگی که بیشتر می‌خواست!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *