جنگ های نفس گیر – مجموعه نجات ارداس (جلد ۶)

1,290,000 ریال

تنها کسی که همراه جمعیت فریاد نزد، شِین بود. ساکت ایستاد؛ با چهره‌ای سست و بی‌رمق. به طرف جسد خواهرش که روی زمین افتاده بود یک قدم برداشت. گریتون با تندی سرش را به طرف او حرکت داد و برای هشدار هیس‌هیس کرد.

درحالی‌که صدایش به‌سختی از میان سروصدای جمعیت شنیده می‌شد، گفت: «وادارمون نکن که فکر کنیم برادر هم مثل خواهرشه، شین! حالا وقتشه وفاداری خودت رو ثابت کنی.»

 

معرفی صوتی کتاب «جنگ های نفس گیر» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «جنگ های نفس گیر» ششمین جلد از مجموعه‌ی «نجات ارداس» است.

مجموعه‌ی «نجات ارداس» داستان‌هایی ماجراجویانه درباره‌ی دلاوری و شجاعت، همکاری و کمک کردن و دوستی‌های عمیق است. در این مجموعه، با چهار نوجوان متفاوت از سرزمین ارداس مواجهیم: کانر، میلین، رولان و ابک. نوجوانانی که پس از روی دادن اتفاقاتی خاص با نیروهای ویژه‌ی خود ارتباط‌ برقرار می‌‌کنند. ماجرا از این قرار است که شهدی جادویی به آن‌ها خورانده شده و حال هر نوجوان نیروی غریزی و درونی‌‌اش را به شکل یک حیوان به همراه دارد. آیا ترکیب انسان و حیوانِ درون می‌تواند ارداس را از خطر نابودی نجات دهد؟

در کتاب «جنگ‌ های نفس گیر» می‌خوانیم که تیم چهارنفره‌ی کانر، میلین، رولان و ابک، به دنبال خیانتی ویران‌گر از هم جدا شدند. اما اکنون که می‌بایست در دل بیابان، به بیشه‌زاری عجیب بروند به نیروی جمعی خود نیاز دارند. در این بیشه‌زار عجیب، شیری بزرگ به نام کابارو فرامانروایی می‌کند که متفاوت از سایر فرمانروایان سرزمین ارداس است. او امپراتور حیوانات است و هیچ انسانی اجازه‌ ندارد به سرزمین او وارد شود. پیش از این، کانر، میلین، رولان و ابک بارها و بارها غیرممکن‌ها را ممکن کرده‌اند، اما حالا… طلسم طلایی کابارو همان چیزی است که چهار قهرمان به آن نیاز دارند؛ طلسمی که تا پیش از این برای به‌ دست آوردنش قربانیان زیادی داده شده است. اما…

آیا چهار قهرمان‌ دوباره به هم می‌پیوندند؟ آیا می‌توانند با اقدامات دشمن خبیثی مبارزه کنند که با تمام حرکات آن‌ها مقابله می‌کند؟ شاید زمان آن رسیده باشد که این چهار تن به‌زودی بزرگ‌ترین قربانی‌شان را برای طلسم طلایی هدیه کنند!

از مجموعه‌ی «نجات ارداس» کتاب‌های زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 166 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

188 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786008347927

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنگ های نفس گیر – مجموعه نجات ارداس (جلد ۶)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *