اژدهای صاعقه – مجموعه استاد اژدها (جلد ۷)

840,000 ریال

دریک قبلاً یک بار دیده بود که دیه‌گو حباب جادویی درست کرد. او و گریفیت از آن استفاده کرده بودند تا جادوگر بدجنسی به اسم مالدرد را بگیرند.

حباب بالا آمد و بچه‌اژدهای صاعقه را فرا گرفت. اژدها فریاد گوش‌خراشی کشید.

آآآآآآآآآآی!

 

معرفی صوتی کتاب «اژدهای صاعقه» را بشنوید:

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«اژدهای صاعقه» هفتمین جلد از مجموعه‌ی «استاد اژدها» است. مجموعه داستانی‌هایی افسانه‌ای، فانتزی، مهیج و ماجراجویانه که کودکان را با خود همراه می‌کند. در حین این ماجراجویی‌ها، کودکان با ارزش دوستی، شجاعت، همکاری و اتحاد آشنا می‌شوند. در کتاب «اژدهای صاعقه» پنج استاد اژدها به دنبال اژدهای کوچک صاعقه و فردی برای تربیت او می‌گردند!

روز گذشته، پنج اژدهابان‌ شاهد بیرون آمدن یک اژدها از تخم بودند. اما اژدهای کوچک جلوی چشم دریک پرواز می‌کند و در آسمان پنهان می‌شود. این اژدها توانایی شگفت‌انگیزی دارد و می‌تواند با دهانش صاعقه درست کند. اما از آنجا که مامان‌اژدها و بابااژدها بالای سرش نیست، اژدهای کوچک صاعقه‌اش را به هر طرفی که دوست دارد پرتاب می‌کند! پنج استاد اژدها، دِرِیک، آنا، روری، بو و پترا می‌خواهند به دنبال او بروند. اما گریفیت، جادوگری که آن‌ها را آموزش می‌دهد، فکر بهتری دارد. به نظر او بهتر است بچه‌ها با کمک گوی جادو به دنبال «اژدهای صاعقه» بگردند. البته در این بین مسئله‌ی دیگری هم وجود دارد: یک نفر باید به «اژدهای صاعقه» آموزش دهد و او کسی نیست به‌جز کارلوس. اما کارلوس کجاست؟ حالا عده‌ای به دنبال اژدها می‌گردند و عده‌ای به دنبال تربیت‌کننده‌ی آن. به نظر شما، اژدهابان‌ها موفق می‌شوند قبل از اینکه خرابکاری بزرگی به بار بیاید این دو را به هم برسانند یا نه؟

جلدهای دیگر این مجموعه:

توضیحات تکمیلی
وزن 124 گرم
ابعاد 19 × 14 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

96 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786004621731

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اژدهای صاعقه – مجموعه استاد اژدها (جلد ۷)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *