انرژی زیست توده – مجموعه انرژی های پاک

360,000 ریال

در شیراز، مانند بسیاری از شهرهای دیگر، روزانه حدود هزار تن زباله تولید و به محلی در نزدیکی شهر به نام «دفن‌گاه زباله» برده می‌شود. در این مکان، زباله‌ها با دستگاه‌های سنگین فشرده و در زمین دفن می‌شوند. پس از مدتی به‌سبب تجزیه‌ی زباله‌ها در زیر زمین، گازهایی متصاعد می‌شوند که برای محیط‌زیست بسیار زیان‌بار است؛ زیرا هم هوا و آب‌های زیرزمینی را آلوده می‌کنند و هم باعث انفجار می‌شوند…

 

معرفی صوتی کتاب «انرژی زیست توده – مجموعه انرژی های پاک» را بشنوید:

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «انرژی زیست توده – مجموعه انرژی های پاک»، کتابی علمی درباره‌ی انرژی پاک و تجدیدپذیر زیست‌توده است؛ انرژی‌ای که از زباله‌ها و مواد دورریختنی تولید می‌شود. امکان پیاده‌سازی و بهر‌ه‌گیری از این انرژی در جغرافیای ایران نیز ممکن است.

در کتاب «انرژی زیست توده» توضیح داده می‌شود که بعد از دفن زباله‌ها چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد و گازهایی که از این زباله‌ها متصاعد می‌شوند چطور می‌توانند آب‌و‌هوا را آلوده کنند. اما با لوله‌گذاری و استفاده از این گازها، می‌توان آن‌ها را به عنوان سوخت یا انرژی به کار برد. از گذشته‌های دور نیز به نوعی از این روش استفاده می‌شده است، سوزاندن چوب برای تولید گرما، نوعی استفاده از انرژی زیست‌توده است.

میلاد محمدخانی، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های «انرژی‌های پاک»، هرکدام از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر را در قالبی روایی-بومی و با استفاده از تصاویر جالب معرفی می‌کند. این مجموعه در ۵ جلد زیر به چاپ رسیده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 90 گرم
ابعاد 22 × 22 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تعداد صفحه

16 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786003207189

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انرژی زیست توده – مجموعه انرژی های پاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *