مصیبتی به نام دود – دستورالعمل گیج بازی ۳

250,000 ریال

به‌خاطر سد زدن اشتباهی و استفاده‌ی اشتباهی از آب و هدر دادن اشتباهی آن و لج‌و‌لج‌بازی‌های اشتباه اندر اشتباه اهالی شهر، خشکسالی ناجوری به جان زمین‌ها افتاده بود و حشرات موذی گله‌گله و دسته‌دسته و حتی با جمع دوستان یا همراه خانواده به شهر حمله کرده بودند و مخ اهالی را با ویزویزها و نیش‌نیش‌هایشان گذاشته بودند توی کالسکه و باهاش قام‌قام‌ بیب‌بیب می‌کردند…

 

معرفی صوتی کتاب «مصیبتی به نام دود» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «مصیبتی به نام دود»، سومین جلد از مجموعه‌ی «دستورالعمل گیج‌بازی»، داستانی در ژانر فانتزی و طنز است. این کتاب با روایت بی‌تدبیری‌ها و حماقت‌های خنده‌دار ساکنان شهر ساحلی، به اهمیت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی و جلوگیری از آلودگی هوا می‌پردازد.

با از بین رفتن آب رودخانه‌ی شهر، کسب‌و‌کار چشماغی‌ها و کله‌کفگیری‌ها، دو طایفه‌ای که در حماقت با یکدیگر رقابت می‌کنند، کساد شده است. دیگر آبی وجود ندارد که مردم آفتابه لازم داشته باشند! پس باید دنبال راه‌حل جدیدی بگردند. خب، حالا که خشکسالی باعث شده شهر پر از حشره شود، چطور است چشماغی‌ها حشره‌کش‌های جیبیِ لایه اوزون‌سوراخ‌کن بسازند و به مردم بفروشند؟ کله‌کفگیری‌ها هم می‌توانند آفتابه‌های پلاستیکی را آب کنند، با کمی بنزین مخلوط کنند و به‌جای سوخت به مردم بفروشند. چقدر این چشماغی‌ها و کله‌کفگیری‌ها باهوش و خوش‌فکرند! شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟

مجموعه‌ی «دستورالعمل گیج‌بازی»، نوشته‌ی زهرا شاهی و با تصویرگری محمدحسن میرزایی، در دومین دوره‌ی جایزه ی سپیدار، مورد تقدیر قرار گرفته است.

جلدهای دیگر این مجموعه:

توضیحات تکمیلی
وزن 108 گرم
ابعاد 23.5 × 17 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004770019

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مصیبتی به نام دود – دستورالعمل گیج بازی ۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *