روباهم ساعت زنگ دارم را خورد – مجموعه روباهم

850,000 ریال

یک بار تقریباً روباه را از دست داده بودم. دیگر نمی‌توانستم دوباره او را از دست بدهم. یادم آمد اولین روزی که دیدمش چقدر ترسیده بودم. با چشم‌های آبی‌اش خیره نگاهم می‌کرد. روی پاهایش ایستاده بود و با من حرف می‌زد. یادم آمد وقتی سعی کرده بود مرغ‌های ما را به دست بیاورد چقدر به دردسر افتاده بودم.

 

معرفی صوتی کتاب «روباهم ساعت زنگ دارم را خورد» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

داستان فانتزی و طنزآمیز «روباهم ساعت زنگ دارم را خورد» سومین جلد از مجموعه‌ی «روباهم» است. در این جلد، جو، خانواده‌ی او و تمام دوستداران محیط زیست تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا بهترین تصمیم را برای محافظت از روباه بگیرند.

بعد از اینکه پلیس قلدر مدرسه، شاینه کانرز، و پدر او را به جرم حیوان‌آزاری دستگیر کرد، دیگر خبری از شاینه نبود. اما جو می‌دانست به‌محض اینکه پسرک به مدرسه بازگردد، کارش زار است! برای همین دلشوره گرفته بود.

از سوی دیگر خانواده‌ی جو متوجه شدند که نگهداری از روباه در خانه جرم محسوب می‌شود. برای همین تصمیم گرفتند روباه را به منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی حیوانات وحشی ببرند. البته با هماهنگی‌های مامان، قرار شد که دایی مایک هر روز بعدازظهر جو را از مدرسه به پناهگاه ببرد تا در آنجا کاری نیمه‌وقت انجام دهد و این شکلی پنج روز هفته را کنار روباهش باشد. اما… اگر در پناهگاه اتفاقی برای روباه بیفتد، چه؟ به نظر شما، جو می‌تواند تا همیشه کنار روباه سخنگو باقی بماند؟

جلدهای دیگر مجموعه‌ «روباهم»:

توضیحات تکمیلی
وزن 84 گرم
ابعاد 19 × 14.5 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

80 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786003208766

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روباهم ساعت زنگ دارم را خورد – مجموعه روباهم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *