نیم‌ دنیا آن‌ سوتر

540,000 ریال

جیدن دوست داشت غذاها را انبار کند. که این خودش مسئله‌ی دیگری بود. یکی از روان‌شناس‌ها به او گفته بود به این دلیل غذا ذخیره می‌کند که وقتی هشت‌سالش بوده فقط هفده کیلوگرم وزن داشته. سال اولی که به آمریکا آمده بود، استیو به او ظرف‌هایی پلاستیکی داده بود تا غذاهایی را که زیر تخت کُپه می‌کرد توی‌شان بگذارد.

 

معرفی صوتی کتاب «نیم دنیا آن سوتر» را بشنوید:

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«نیم دنیا آن سوتر» ماجرای پسری است که زندگی سختی را از سر گذرانده است و حال به فرزندخواندگی گرفته شده است. در این داستان، ریزبینی نویسنده در به تصویر کشیدن رفتارهای نامتعارف کودک و احساسات سرکوب‌‌شده‌ی او تحسین‌برانگیز است.

چند سالی می‌شود که پنی و استیو مامان و بابای جیدن شده‌اند. جیدن برای فضای امن و غذایی که برای خوردن دارد از آن‌ها ممنون است، اما نمی‌تواند به آن‌ دو احساس تعلق خاطر داشته باشد؛ چون فکر می‌کند که مادرش بالاخره یک روز، هرچند خیلی دور، باید بیاید دنبالش و او را با خودش ببرد. مگر می‌شود مادرش او را برای همیشه تنها گذاشته باشد. از طرفی وقتی که متوجه می‌شود پنی و استیو تصمیم گرفته‌اند بچه‌ی دیگری را هم به فرزندخواندگی بپذیرند، دنیایش زیرورو می‌شود. اصلاً چرا باید سه‌تایی بروند قزاقستان، آن سر دنیا، تا بچه‌ی دیگری را به خانه بیاورند. نکند می‌خواهند او را پس بدهند؟

درست است که او بعضی وقت‌ها کارهای وحشتناکی می‌‌کند، اما این دلیل نمی‌شود که از دستش خسته شوند و دیگر او را نخواهند؟ اصلاً باید سردر تمام پرورشگاه‌های عالم بنویسند بچه‌ی به فرزند برده‌شده پس گرفته نمی‌شود! شما فکر می‌کنید جیدن را به پرورشگاه پس می‌دهند یا در قزاقستان اتفاقات تازه‌ای رخ می‌دهد؟

توضیحات تکمیلی
وزن 154 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

168 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786003208568

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیم‌ دنیا آن‌ سوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *