ماجراجویی بزرگ

490,000 ریال

والو کوچولو عاشق قصه‌های والوی پیر بود. چقدر دلش می‌خواست خودش ماجراجویی کند… خودش به یک جزیره‌ی عجیب‌غریب گرمسیری برود!

خُب همه‌ی والوها عاشق سفر بودند… برای همین با قایق جدیدی که والوی بزرگ ساخته بود، راه افتادند.

والوها روزها و شب‌های زیادی، شجاعانه در دریای خروشان سفر کردند. تا اینکه…

 

معرفی صوتی کتاب «ماجراجویی بزرگ» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «ماجراجویی بزرگ» داستانی فانتزی درباره‌ی موجوداتی خیالی به نام والوهاست که تصمیم می‌گیرند به سفر بروند و خودشان ماجراجویی کنند. اما همه چیز آن‌طور که آن‌ها می‌خواهند پیش نمی‌رود! اگر به پیدا کردن راه‌حل‌های خلاقانه علاقه دارید، این کتاب قشنگ را بخوانید.

خانواده‌ی والوها، در یک جزیره‌ی سنگی، در کنار دریاچه، با یکدیگر زندگی می‌کردند. والو کوچولو عاشق کاشتن گیاهان ریزه‌میزه‌ای بود که بین سنگ‌ها و صخره‌ها جوانه می‌زدند. والوی خال‌خالی و والوی بزرگ هم علاقه‌مندی‌های خودشان را داشتند. اما علاقه‌مندی والوی پیر از همه جذاب‌تر بود. او عاشق قصه گفتن بود. والوی پیر از آن قدیم‌ندیم‌هایی می‌گفت که به یک جزیره‌ی گرمسیری عجیب‌غریب سفر کرده بود؛ جایی که هیچ‌کس مثل آن را ندیده بود. از آنجایی که والوکوچولو عاشق این قصه بود، تصمیم بر آن شد که همه‌ی والوها با هم به سفر بروند. اما آیا واقعاً چنین جزیره‌ای وجود داشت؟ والوها که می‌گویند بله! چون آن‌ها بعد از کلی قایق‌سواری در هوای طوفانی دقیقاً به مکانی با همان مشخصات رسیدند. و همه چیز خوب و خوش بود، تا اینکه جزیره تکانی خورد! اما مگر جزیره‌ها تکان می‌خورند؟ حالا نوبت والوهاست که سر از کار جزیره دربیاورند. کسی چه می‌داند شاید آن‌ها با جزیره و جزیره با آن‌ها دوست‌های صمیمی شدند!

توضیحات تکمیلی
وزن 148 گرم
ابعاد 26 × 21.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786223360633

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماجراجویی بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *