محل عبور حلزون‌ها

650,000 ریال

یک روز که شانس با حلزون‌ یار بود، موقع گشت‌وگذار چشمش به قشنگ‌ترین منظره‌ی عمرش افتاد… یک مزرعه پر از کلم‌های چاق‌چله و تُرد؛ آن هم درست آن سمت جاده! حلزون‌ رو به جاده گفت: «مطمئن باش که نمی‌تونی جلوی عبورم رو بگیری!»

 

معرفی صوتی کتاب «محل عبور حلزون‌ها» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

یک حلزون برای رسیدن به کلم‌های خوشمزه باید چه کار کند؟ آیا کسی می‌داند «محل عبور حلزون‌ها» کجاست؟ هیچ‌کس برای این سؤال جوابی نداشت؛ حتی حلزون کوچولویی که دلش می‌خواست همه‌ی کلم‌ها را یک لقمه‌ی چپ کند. برای همین تصمیم گرفت خودش راه را پیدا کند. او از وسط جاده گذشت و در بین راه، به ماشین بزرگ پرسروصدایی برخورد کرد که حسابی او را ترساند؛ اما حلزون هدف مشخصی داشت. برای همین به راهش ادامه داد تا اینکه باران گرفت. انگار مورچه‌ها دارند غرق می‌شوند و اگر حلزون به آن‌ها کمک نکند، معلوم نیست که چه اتفاقی بیفتد! فقط این وسط تکلیف کلم‌های خوشمزه چه می‌شود؟ یعنی ممکن است بعد از این ماجرا، مورچه‌ها هم به حلزون کمک کنند؟

کِوِری تِیبِر، نویسنده و تصویرگر کتاب «محل عبور حلزون‌ها»، داستان تصویری شاد و جذابی را درباره‌ی حلزونی کندرو، اما مصمم روایت می‌کند؛ حلزونی که اراده و مهربانی‌اش، بهترین پاداش را برایش به ارمغان می‌آورد و آن چیزی نیست به‌جز «دوستی».

توضیحات تکمیلی
وزن 150 گرم
ابعاد 22 × 22 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786226093798

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محل عبور حلزون‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *