من می توانم اسباب بازی هایم را به دیگران بدهم

350,000 ریال

«من اسباب‌بازی‌هایم را دوست دارم. نمی‌خواهم آن‌ها را به کسی بدهم.» پدرم گفت: «اسباب‌بازی‌هایت بعد از بازی هم مال تو هستند.» چه اشتباهی می‌کردم! فکر می‌کردم دخترخاله‌ام می‌خواهد اسباب‌بازی‌های من را برای خودش بردارد.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «من می توانم اسباب بازی هایم را به دیگران بدهم» درباره‌ی پسر کوچولویی است که یک جعبه‌ی بزرگ اسباب‌بازی دارد اما نمی‌خواهد هیچ‌کدام از آنها را به کسی بدهد. دخترخاله‌اش به خانه‌ی آنها آمده تا با هم بازی کنند. اما او اجازه نمی‌دهد به توپش یا هیچ‌کدام از اسباب‌بازی‌های دیگرش دست بزند و دختر بچه را از اتاق بیرون می‌کند. پس چطور می‌توانند با هم بازی کنند؟ بابا پسر کوچولو را روی پایش می‌نشاند. دخترکوچولو را هم همین‌طور و با آنها حرف می‌زند و …

این مجموعه از کتاب‌های برگزیده کتابنامه رشد آموزش و پرورش است. جلدهای دیگری هم دارد: من می‌توانم به تنهایی بازی کنم، من می‌توانم به آرامی بخوابم، من می‌توانم از تاریکی نترسم، من می‌توانم به همه کمک کنم، من می‌توانم عصبانی نشوم، من می‌توانم لباس‌هایم را بپوشم، من می‌توانم اشتباه کنم، من می‌توانم شجاع باشم، من می‌توانم با آتش بازی نکنم، من می‌توانم بعد از مهمانی به خانه برگردم، من می‌توانم اسباب‌بازی‌هایم را به دیگران بدهم، من می‌توانم صبور باشم.

در هر یک از جلدها، پسر بچه‌ ضعفی دارد که برطرف کردنش مشکل به نظر می‌رسد. در ادامه با مهارتی برای رفع آن آشنا می‌شود و رفتارهای ماهرانه‌ی مرتبط را انجام می‌دهد. در پایان خود را صاحب مهارت و توانا معرفی می‌کند.

توضیحات تکمیلی
وزن 64 گرم
ابعاد 16 × 15 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9789646647831

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “من می توانم اسباب بازی هایم را به دیگران بدهم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *