فاجعه‌ی پیشی – ماجراهای کارآگاه ماریلا ۵

1,500,000 ریال

۲:۴۵ بعدازظهر

کلاس خانم کرامبل

آزمایشگاه ساختگی دانشمند دیوانه

ما باید مثل ردیاب‌های گربه‌دزد باشیم. برای همین باید فهرستی از مظنون‌ها تهیه کنیم تا بفهمیم این فرد دیوانه کیست و برای چه این‌ همه گربه می‌خواهد.

ناموجود

توضیحات

آقای هوریشیو مخترعی است که به مدرسه‌ی پادلفورد آمده تا در آزمایشگاه به کمک بچه‌ها کلی اختراع عجیب‌وغریب خلق کند. از طرفی هم گربه‌های توی شهر یکی یکی در حال گم شدن هستند. اول از همه سه تا گربه‌ی ایرانی ورونیکا به نام‌های بینکی، مینکی و اسلینکی از آشپزخانه زده‌اند بیرون. همه فکر می‌کردند که آن‌ها خودشان از خانه فرار کرده‌اند. اما مگر گربه‌ها می‌توانند درِ بزرگ و سنگین آشپزخانه را باز کنند و بزنند بیرون؟ جواب گروه دختران مرموز یک «نه»‌ی محکم است. به همین دلیل هم تصمیم گرفتند به دنبال دزد گربه‌ها بگردند. به نظر شما، دخترها در کنار آقای هوریشیو می‌توانند اختراع به‌دردبخوری برای پیدا کردن دزد گربه‌ها بسازند؟ اگر به گربه‌ها حساسیت ندارید، «فاجعه ی پیشی – ماجراهای کارآگاه ماریلا ۵» را ورق بزنید و موقع خواندن حتماً ذره‌بین و کلاه کارآگاهی‌تان را دم دست‌تان بگذارید.

داستان «فاجعه ی پیشی» پنجمین جلد از مجموعه‌ی تصویری ۶جلدی «ماجراهای کارآگاه ماریلا» است که زبانی طنزآمیز دارد. ماریلا دخترکی کنجکاو و عاشق معماست. برای همین هم تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا به راز اتفاقات غیرعادی پی ببرد؛ فرقی هم ندارد این ماجرا مربوط به گم شدن گربه‌ها باشد یا وجود اشباح سرگردان در شهر!

کیت پنکهرست نویسنده و تصویرگری انگلیسی است که برای مجموعه کتاب‌های تصویری کودکان شناخته شده است. او در سال ۲۰۰۲ برای تصویرگری کتاب، جایزه‌ی دوم مکمیلان را دریافت کرد. پس از این اتفاق، او نوشتن و طراحی مجموعه‌ی تصویری «ماجراهای کارآگاه ماریلا» را آغاز نمود.

نشر افق، حق انحصاری چاپ و ترجمه‌ی مجموعه‌ی «ماجراهای کارآگاه ماریلا» را دریافت کرده و این کتاب‌ها را با اسامی زیر روانه‌ی بازار نموده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 160 گرم
ابعاد 18 × 14 × 1.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

176 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786003538191

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فاجعه‌ی پیشی – ماجراهای کارآگاه ماریلا ۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *