مهمانی پرستار اژدها – چگونه با اژدها کنار بیاییم (۵)

80,000 ریال

دایی مورتون عزیز مهمانی ساعت ۳ شروع می‌شود. لطفاً سعی کنید به‌موقع برسید، وگرنه نمایش نصف کردن یک نفر با اره را از دست می‌دهید! نگران نخریدن کادوی تولد هم نباشید، بابا هم چیزی نخریده است! مامان گفت او همیشه همین‌طور است.

ناموجود

توضیحات

تصورش را بکنید که دارید تدارک یک جشن تولد حسابی را می‌چینید و تازه یک شعبده‌باز باحال هم برای نمایش پیدا کرده‌اید. اما یک‌دفعه به‌جای اینکه دایی‌تان با یک کادوی تولد حسابی به مهمانی بیاید، دوستش را همراه با دو اژدهای خانگی دردسر‌ساز روانه‌ی خانه‌ی شما می‌کند. حالا چه احساسی دارید؟ شما را نمی‌دانم، اما ادی در پوست خودش نمی‌گنجد؛ اصلاً هم اخم‌وتخم‌های مادرش برایش مهم نیست. البته در چند صفحه‌ی بعدی نظر او هم عوض می‌شود. برای اینکه دو تا اژدها تمام خوراکی‌های جشن تولد را همراه با یک چیز زنده‌ی واقعی می‌خورند! نکند آن یک نفر ادی یا حتی شعبده‌باز باشد؟ زودتر بیایید کتاب «مهمانی پرستار اژدها» را بخوانیم شاید موفق شدیم به آن‌ها کمک کنیم.

کتاب مصور «مهمانی پرستار اژدها» پنجمین جلد از مجموعه‌ی ۸جلدی «چگونه با اژدها کنار بیاییم» است. جاش لیسی در این مجموعه با خلق شخصیت‌های دوست‌داشتنی فضایی متفاوت، اثرگذار و بسیار خنده‌دار خلق کرده است. این مجموعه به شیوه‌ی نامه‌نگاری نوشته شده است و موقعیت‌های بامزه، خطرناک و هیجان‌‌آور پسر‌بچه‌ای را روایت می‌کند که وظیفه دارد از دو اژدهای دایی‌جان جهانگردش نگهداری کند! دایی مورتونی که هیچ‌وقت هم دردسترس نیست! این نامه‌های الکترونیکی داستان‌هایی تمام‌عیارند.

مجموعه‌ی ۸جلدی «چگونه با اژدها کنار بیاییم» یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه‌ی ادبیات کودکان بریتانیاست که در سال ۲۰۱۲ نامزد جایزه‌ی کتاب‌های خنده‌دار رولد دال شد؛ مجموعه‌ای که وب‌سایت گودریدز نیز آن را اثر برگزیده‌ی کودکان ۷ تا ۱۲ سال بریتانیایی اعلام کرد و محبوب‌ترین کتاب سال در کتابخانه‌های مدارس لقب گرفت.

این مجموعه در لیست بهترین کتاب‌های فصل بهار ۱۳۹۷ از نگاه «لاک‌پشت پرنده» قرار گرفته است.

کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 65 گرم
ابعاد 20 × 13.5 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

50 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786003204379

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهمانی پرستار اژدها – چگونه با اژدها کنار بیاییم (۵)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *