پرستار اژدها پرواز می‌‌کند – چگونه با اژدها کنار بیاییم (۲)

80,000 ریال

امروز نتوانستیم خانه را ترک کنیم. اژدهای بزرگ راه را بسته بود. مامان به او گفت از سر راه کنار برود. شما می‌دانید که مامان چقدر بد قاطی می‌کند، اما اژدهای بزرگ حتی پلک هم نزد! بالاخره وقتی یکی‌شان مجبور شد تکان بخورد آن یک نفر اژدهای بزرگ بود!

ناموجود

توضیحات

خودتان را یک لحظه جای ادی بگذارید: صبح از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید اژدهای‌تان سر جایش نیست! حتماً کلی نگران می‌شوید، نه؟ نمی‌شوید؟ از اینکه فکرش را هم بکنید که یک اژدها توی خانه‌تان گم شده وحشت‌زده شده‌اید؟ نه! بچه‌ها اژدهای ادی اصلاً ترسناک نیست، باور کنید. فقط چه جوری بگویم او وقتی عصبانی می‌شود یک کمی آتش از دهانش بیرون می‌آید، فقط یک‌ کمی! تازه این اژدها مال خودِ خود ادی هم نیست. مال دایی جان مورتون است که رفته به جایی دوردست تا کمی مدیتیشن کند. هیسسسسس! بچه‌ها گوش کنید. یک صدایی از توی کمک اتاق می‌آید، نکند اژدها رفته باشد آن تو؟! کتاب «پرستار اژدها پرواز می‌‌ کند» از آن دست کتاب‌هایی است که حتماً عاشقش می‌شوید.

کتاب مصور «پرستار اژدها پرواز می‌‌ کند» دومین جلد از مجموعه‌ی ۸جلدی «چگونه با اژدها کنار بیاییم» است. جاش لیسی در این مجموعه با خلق شخصیت‌های دوست‌داشتنی فضایی متفاوت، اثرگذار و بسیار خنده‌دار خلق کرده است. این مجموعه به شیوه‌ی نامه‌نگاری نوشته شده است و موقعیت‌های بامزه، خطرناک و هیجان‌‌آور پسر‌بچه‌ای را روایت می‌کند که وظیفه دارد از دو اژدهای دایی‌جان جهانگردش نگهداری کند! دایی مورتونی که هیچ‌وقت هم دردسترس نیست! این نامه‌های الکترونیکی داستان‌هایی تمام‌عیارند.

مجموعه‌ی ۸جلدی «چگونه با اژدها کنار بیاییم» یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه‌ی ادبیات کودکان بریتانیاست که در سال ۲۰۱۲ نامزد جایزه‌ی کتاب‌های خنده‌دار رولد دال شد؛ مجموعه‌ای که وب‌سایت گودریدز نیز آن را اثر برگزیده‌ی کودکان ۷ تا ۱۲ سال بریتانیایی اعلام کرد و محبوب‌ترین کتاب سال در کتابخانه‌های مدارس لقب گرفت. این مجموعه در لیست بهترین کتاب‌های فصل بهار ۱۳۹۷ از نگاه «لاک‌پشت پرنده» قرار گرفته است.

کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

 

توضیحات تکمیلی
وزن 65 گرم
ابعاد 20 × 13.5 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

57 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786003204348

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرستار اژدها پرواز می‌‌کند – چگونه با اژدها کنار بیاییم (۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *