هفت‌خوان رستم – مجموعه رمان های شاهنامه (جلد ۲۰)

300,000 ریال

رستم سوار بر رخش از میان درختان تنومند و به هم فشرده به سختی گذشت. چشم به این‌سو و آن‌سو داشت تا شاید جاپای سپاهیان کیکاووس و نشانی از سم اسبان را ببیند، اما باران و باد و رویش گیاهان، هر نشانی را از میان برده بود.

ناموجود

توضیحات

رمان «هفت خوان رستم» از زمانی آغاز می‌شود که زال و رستم و بزرگان ایران‌زمین آگاه شدند، کیکاووس‌شاه و سپاهیانش به دست سپیددیو، اسیر و نابینا شده‌اند. آشوبی به پا می‌شود. زال، سخن به نادانی و کم‌اندیشی کیکاووس باز کرد و رستم به جادوی سپیددیو و شکستن طلسم نابینایی اندیشید. گودرز پیر، از غار کبودان، که کیکاووس و سپاهیانش در آن گرفتار دیوان بودند، گریخته، آمده، برای رستم و زال خبر از نابینایی و اسیری آن‌ها آورده بود. او، با جادوی دیوان مانند کیکاووس و سپاهیانش نابینا شده بود. رستم و سپاهیان‌اش به نبرد با دیوان برای آزادی کیکاووس می‌روند.

رمان «هفت خوان رستم» به بازآفرینی محمدرضا یوسفی، بیستمین جلد از «مجموعه رمان های شاهنامه» است. در این مجموعه، داستان‌هایی برای کودکان سال‌های آخر دبستان و نوجوانان نوشته شده است. این مجموعه، داستان‌های کوتاهی از شاهنامه را با پرداختی تازه، در قالب رمان بازآفرینی کرده است. خواندنشان هم کودکان و نوجوانان را با شاهنامه آشنا می‌کند و هم لذت خواندن یک رمان را به آن‌ها خواهد داد.

نشر خانه‌ی ادبیات از «مجموعه‌ رمان های شاهنامه» کتاب‌های زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 100 گرم
ابعاد 22 × 11.5 × 0.5 سانتیمتر
بازآفرین

محمدرضا یوسفی

تصویرگر جلد

صبا ستارزاده

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9789645454515

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هفت‌خوان رستم – مجموعه رمان های شاهنامه (جلد ۲۰)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *