هیولای کپکی – مجموعه زویی و عینک ایده ساز ۲

520,000 ریال

این روزها من و گربه‌ام، ساسافراس، دل توی دلمان نیست صدای زنگ اصطبل را بشنویم. البته می‌دانم که بیشتر آدم‌ها وقتی زنگ در خانه‌شان به صدا در‌می‌آید، ذوق‌زده می‌شوند، چون احتمالا کسی برایشان کادو یا بسته‌ای، چیزی فرستاده…

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

«هیولای کپکی» دومین جلد از مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده‌ساز است. در این داستان روزهای زیادی از کمک به اژدهای سبز کوچک می‌گذرد اما از زنگ اصطبل و هیچ حیوان اسرارآمیز دیگری خبری نیست. زویی تصمیم می‌گیرد درباره کپک‌ها تحقیق کند و آزمایش‌هایی انجام دهد. یک روز که زویی مشغول انجام آزمایش روی نان‌های کپک‌زده است صدایی از سمت حیاط خانه‌شان می‌شنود. به همراه گربه‌اش، ساسافراس می‌روند تا ببینند چه خبر است. ناگهان گروپ، یک هیولای پشمی نارنجی غمگین، از میان بوته‌ها بیرون می‌آید. گروپ مشکل عجیب و خجالت‌آوری دارد. او به زویی می‌گوید که بااینکه مانند بقیه هیولاها به بهداشت خود اهمیت می‌دهد، تمام موهای تنش کپک زده‌اند. گروپ از زویی می‌خواهد تا زمان رسیدن جشن هیولاها در حل کردن مشکلش به او کمک کند. زویی به کمک مادرش و ساسافراس تمام تلاشش را می‌کند تا گروپ به جشن هیولاها برسد.

مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده‌ساز با نوشتاری روان و تصویرهای زیبا برای کودکان سال‌های پایان دبستان مناسب است.

درباره نویسنده:

آژیا سیترو نویسنده مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده‌ساز کارشناس ارشد رشته علوم است و مدت زیادی معلم علوم بوده است. او پس از به دنیا آمدن نخستین فرزندش شروع به نویسندگی می‌کند. اکنون در سیاتل آمریکا به همراه همسر و دو فرزند و دو گربه‌اش زندگی می‌کند.

 

توضیحات تکمیلی
وزن 122 گرم
ابعاد 19 × 14 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

گروه سنی
شابک

9786004623766

تعداد صفحه

101 صفحه

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیولای کپکی – مجموعه زویی و عینک ایده ساز ۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *