چرا همش حواسم پرته؟

650,000 ریال

«چرا ذهنم توی آسمان‌ها پرواز می‌کند و به پری‌ها و قورباغه‌ها و پری‌های دریایی فکر می‌کند؟ کاش می‌توانستم تمرکز کنم و مشق‌هایم را بنویسم و گوش بدهم و یادم بماند.»

«فکر و ذهن تو هیچ مشکلی ندارد، پگی. گاهی هم حواست به سادگی پرت می‌شود، ولی این عمدی نیست و تو خیلی تلاش می‌کنی.»

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «چرا همش حواسم پرته؟» روایتی غیرداستانی از دخترکی به نام پِگی است که همیشه در خیالاتش سیر می‌کند، سر کلاس حواسش به حرف‌های معلم نیست، مدام وسایلش را گم می‌کند و یک‌جورهایی همیشه حواس‌پرت است. اما شاید به قول مامان و بابا حواس‌پرتی آن‌قدرها هم نشانه‌ی بدی نباشد؛ شاید این‌ها نشانه‌ی خیال‌پردازی و خلاقیت پگی است! مطالعه‌ی این کتاب هم برای کودکان مفید است و هم نگاه والدین را به مشکل توجه در کودکان تغییر می‌دهد.

پِگی کوچولو هیچ‌وقت‌ در اتاقش تنها نیست. چون همیشه یک اسب‌ کوچولو همان دوروبرهاست که مشغول خوردن بستنی یا شکلات‌ است. این‌جور وقت‌ها پگی غرق تماشای دوستش می‌شود و اصلاً متوجه مامان نیست که می‌گوید: «وقت رفتن است، معطل نکن!» حتی توی مدرسه هم ذهن پگی دوست دارد توی هوا چرخ بزند و به همه‌جا سرک بکشد. برای همین بیشتر وقت‌ها تکالیفش را اشتباه انجام می‌دهد. حتی زنگ‌های تفریح اوضاع بهتر نمی‌شود؛ چون ذهن پگی می‌رود سراغ میمون بامزه‌ی روی لباس نیکول و بعد میمون را دنبال می‌کند که از میله‌های بازی‌ توی حیاط بالا می‌رود. پگی اصلاً متوجه نمی‌شود که دوستانش او را صدا می‌زنند!

پگی خیالاتش را دوست دارد؛ اما از اینکه نمی‌تواند اتاقش را مرتب کند، تکالیفش را درست انجام دهد یا عروسک خواهرش را بین شلوغی‌های اتاق پیدا کند، خودش را حسابی ملامت می‌کند. اما آیا مامان و بابا می‌توانند راه‌حلی برای این مسئله پیدا کنند؟

توضیحات تکمیلی
وزن 105 گرم
ابعاد 23.5 × 17.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-622-344-095-3

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرا همش حواسم پرته؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *