بازی گمشدگان (فرار از جزیره ی مرگ)

3,850,000 ریال

محتویات جعبه: صفحه بازی، ۵۴ کارت منابع، ۱۲ کارت آب‌وهوا، ۳ توکن نشانگر برای غذا و آب و چوب، ۱۰ کارت کلک، تاس، راهنمای بازی

مهارت‌ها: افزایش دقت و تمرکز 

جنس محصول: مقوا و پلاستیک

تعداد بازیکن: ۳ تا ۱۰ نفر

گروه سنی: ۱۴ سال به بالا

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

«بازی گمشدگان (فرار از جزیره ی مرگ)» یک بازی رومیزی فکری هیجان‌انگیز برای افراد ۱۴ سال به بالاست. این بازی را می‌توان با ۳ تا ۱۰ بازیکن انجام داد. مدت زمان این بازی حدود ۳۰ دقیقه است.

کشتی با یک طوفان سهمگین روبرو می‌شود. از دور جزیره‌ی به ظاهر زیبایی به چشم می‌خورد. گمشدگان خود را به جزیره می‌رسانند و کم‌کم متوجه خطرات و مشکلات جزیره می‌شوند. نبود آب و غذا، وجود مارهای سمی و … وقت زیادی باقی نمانده، طوفان دیگری در راه است و این بار هیچ‌کس را زنده نخواهد گذاشت. تنها راه فرار ساختن کلک و ترک جزیره است. حالا می‌پرسید چطور؟!

در این بازی تا جای ممکن باید با باقی گمشدگان همکاری کنید و برای آن‌ها غذا و آب تهیه کنید و در عین حال در مواقع حساس تنها به فکر جان خود باشید!
در هر دور بازی یک کارت آب‌وهوا رو می‌شود. بعد هر بازیکن یکی از کارها را باید انجام دهد: ۱ -ماهیگیری ۲- جمع‌آوری آب ۳- جمع‌آوری چوب ۴- برداشت کارت منابع
سپس نجات‌یافتگان دور هم جمع می‌شوند تا آب و غذا مصرف کنند و اگر با کمبود مواجه شدند مجبور می‌شوند چند نفر را حذف کنند. در این مرحله اوضاع ترسناک می‌شود و حتی ممکن است برخی اسلحه بکشند. در نهایت گروه مجبور می‌شود با رای‌گیری چند نفر را حذف کند و به این صورت حذف شده‌ها به ارواح جزیره می‌پیوندند و باقی نجات‌یافتگان به ادامه‌ی بازی می‌پردازند. نجات‌یافتگان باید تا قبل از طوفان نابودگر آب و غذای خود را تامین کنند و کلک بسازند و جزیره را ترک کنند و اینگونه برای بقا و حیات خود بجنگند!

 

توضیحات تکمیلی
وزن 443 گرم
ابعاد 18.5 × 12.5 × 4.5 سانتیمتر
ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی گمشدگان (فرار از جزیره ی مرگ)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *