قهرمان من

590,000 ریال

آنجا را نگاه کنید! آن گربه را ببینید! از ترس خشکش زده! لای شاخ‌وبرگ آن درخت وحشتناک گیر کرده! از خلاص شدن خودش ناامید شده، یعنی راه نجاتی هست؟ کسی هست که بیاید جلوی این فاجعه را بگیرد؟

– من! سریع‌تر از رعد و برق! قوی‌تر از فولاد!

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «قهرمان من» داستانی درباره‌ی ترس‌های والدین (در این داستان پدر) و بکن‌نکن‌های همیشگی آن‌ها و در عین حال لزوم اهمیت دادن به عزت‌نفس کودکان است؛ داستانی که به ما می‌گوید: «تک‌تک کودکان قهرمان هستند، اما در سایه‌ی حمایت‌های والدین می‌توانند به قهرمانان شادتری تبدیل شوند.»

اَبیگیل یک دختر کوچولوی معمولی، اما شگفت‌انگیز است. او دختری پردل‌وجرئت و قوی است که دوست دارد قهرمان باشد. او دوست دارد با آدم‌آهنی‌ها بجنگد، توی آسمان پرواز کند و گربه‌های بیچاره‌ای را که بالای درخت گیر کرده‌اند نجات دهد. اما هربار بابا سر بزنگاه از راه می‌رسد و با ترس او را صدا می‌زند: «ابیگیییل!» بعد هم دستش را می‌گیرد تا با خود به خانه ببرد. اما چرا؟ چون همیشه وقت انجام دادن کارهای معمولی، مثل حمام کردن، است! عجب!

مثل اینکه آدم‌ها اصلاً قدر این دختر شگفت‌انگیز را نمی‌دانند! حالا او مجبور است که برگردد سر کار و زندگی حوصله‌سربرش! اصلاً جنگیدن برای رسیدن به عدالت و حقیقت بماند برای یک روز دیگر!

اما صبر کنید… صبر کنید… در همان بین، اَبیگیل متوجه می‌شود که عروسک هشت‌پای بنفشش مثل یک غول بزرگ شده و بابا را اسیر کرده است. حالا بابا واقعاً به کمک احتیاج دارد. اما آیا اَبیگیل می‌تواند او را نجات دهد یا هشت‌پا او را یک لقمه‌ی چپ خواهد کرد؟

توضیحات تکمیلی
وزن 145 گرم
ابعاد 22 × 22.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

42 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

‭978-622-336-081-7‬‬

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهرمان من”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *