والی و فریا

590,000 ریال

والی، سمور قلدر و بی‌ادبی بود. این را همه می‌گفتند. آن‌ها مطمئن بودند که تمام فکر و ذکر والی اذیت کردن دیگران و دردسر درست کردن است.

والی هر روز ناهار خرسی را می‌دزدید، همیشه مدادشمعی‌های بقیه را به‌زور می‌گرفت و هیچ‌جوره هم راضی نمی‌شد که با همدیگر از آن‌ها استفاده کنند.

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «والی و فریا» داستانی درباره‌ی قلدریها و آزارهای سمور کوچولویی بداخلاق است. اما در نهایت، محبت و همدلی‌های دوستانش باعث می‌شود که خلاقیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد او آشکار ‌شود.

هیچ‌کدام از بچه‌های مدرسه از دست والی‌سموره در امان نبودند. چون او هربار به شیوه‌ای تازه بچه‌ها را اذیت می‌‌کرد. یک بار توپ خرسی را سوراخ ‌کرد، یک بار مدادشمعی‌های آن یکی را به زور ‌گرفت و یک بار دیگر هم… خلاصه، هیچ‌ راهی برای در امان بودن از دستِ والی‌سموره وجود نداشت. اما در عوض، بچه‌های کلاس هم یاد گرفته بودند که او را اصلاً در بازی‌های‌شان راه ندهند.

زنگ تفریح که می‌شد بچه‌ها وسایل‌شان را می‌آوردند و با هم قصه‌گویی و خیال‌پردازی می‌کردند. یک بار دزد دریایی می‌شدند و یک‌ بار به دنیای کوتوله‌ها می‌رفتند. یک بار قصه‌ی شوالیه و پادشاه را می‌گفتند و یک بار درباره‌ی غول‌ها قصه می‌ساختند. اما در بین آن‌‌ها، کسی که بهتر از همه داستان می‌نوشت، فریاروباهه بود. وقتی‌که فریا دفترش را باز می‌کرد و شروع می‌کرد به خواندن، دنیای واقعی متوقف می‌شد و همه پا به سرزمین قصه‌ها می‌گذاشتند. اما یک روز اتفاق بدی افتاد. دفترچه‌ی فریا گم شد. بچه‌ها ناراحت بودند و فکر می‌کردند که دیگر هیچ‌وقت آن را پیدا نخواهند کرد! در همین موقع بود که رافائل‌خرگوشه رد پایی پیدا کرد!

نکند دفترچه را والی برداشته باشد؟ به نظر شما، حالا بچه‌ها باید چه‌کار کنند؟

توضیحات تکمیلی
وزن 130 گرم
ابعاد 22 × 22.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-622-336-088-6

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “والی و فریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *