بیا این گوسفند رو تاب بده! – مجموعه گوش کن و انجام بده! (جلد ۳)

1,250,000 ریال

ببین، گوسفند کوچولو امروز چقدر ناراحته! آخه خیلی دلش می‌خواد تاب‌بازی کنه. ولی هیچ‌کس نیست که تابش بده. تو می‌تونی کتاب رو تو بغلت بگیری و تابش بدی؟

[در صفحه‌ی بعد، گوسفند کوچولو مشغول تاب خوردن است.]

ببین، گوسفند کوچولو داره از خوش‌حالی می‌گه: «آخ جون! تا حالا این‌قدر بالا نرفته بودم.»

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «بیا این گوسفند رو تاب بده!» سومین جلد از مجموعه‌کتاب‌های تعاملی «گوش کن و انجام بده!» است. هدف اصلی این مجموعه ایجاد بستری تعاملی، خلاقانه و لذت‌بخش برای کمک به فراگیری زبان است و از جمله دستاوردهای آن می‌توان به بهبود مهارت گوش دادن، بهبود توجه و تمرکز، رشد توانایی‌های زبانی، رشد مهارت‌های تصویرخوانی، رشد توانایی‌های حرکتی ظریف و… اشاره کرد. تعامل با این کتاب برای کودکان ۲ تا ۴ساله لذت‌بخش خواهد بود.

 

کتاب «بیا این گوسفند رو تاب بده!» از چهارده داستانک تشکیل شده است. در حقیقت، این داستانک‌ها بهانه‌ای برای تعامل هرچه بیشتر والدین با کودک هستند. از آنجا که رشد مهارت‌های زبانی کودکان به میزان چشمگیری به کیفیت و میزان تعامل آن‌ها با والدین و محیط اطراف‌شان بستگی دارد، نویسنده با بهره بردن از داستانک‌هایی بامزه و خلق موقعیت‌هایی بازی‌گونه، بستری برای رشد مهارت‌های شناختی، هیجانی و فیزیکی کودک فراهم آورده است.

در هر داستانک، نویسنده از کودک می‌خواهد که تاب بدهد، قلقلک بدهد، بچرخاند، دست بزند یا آواز بخواند و از این طریق به شخصیت‌های کتاب کمک کند که از عهده‌ی حل مشکلات‌شان بربیایند.

برای مثال، در یکی از صفحات، گربه‌ی بدجنسی را می‌بینیم که دنبال موش بیچاره کرده و می‌خواهد آن را یک لقمه‌ی چپ کند. نویسنده از بچه‌ها می‌خواهد که به موش کمک کنند و صدای سگ دربیاورند. یک… دو… سه! حالا کتاب را ورق می‌زنیم تا ببینیم چه اتفاقی برای گربه‌ی بدجنس افتاد. نگاه کن! گربه‌ی بدجنس از ترسش رفته بالای درخت. او از ترس به خودش می‌لرزد و مدام می‌گوید: «وای یک سگ اومده!» موش‌کوچولو هم قاه‌قاه می‌خندد و در همان حال از بچه‌ها تشکر می‌کند: «آفرین! کارت عالی بود! درست مثل یک سگ هاپ‌هاپ کردی.»

انتشارات هوپا از نخستین مجموعه‌ی تعاملی زبان-محور «گوش کن و انجام بده!» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 200 گرم
ابعاد 21 × 21.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

64 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-622-204-605-7

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیا این گوسفند رو تاب بده! – مجموعه گوش کن و انجام بده! (جلد ۳)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *