خرگوش، مرغابی و خرس بزرگ

690,000 ریال

هر تابستان، خرگوش، مرغابی و خرس بزرگ مهمانی می‌گرفتند. آن‌ها همه‌چیز را با هم آماده می‌کردند: سه‌تایی چیزمیزهای‌شان را می‌ساختند، می‌بریدند و بعد هم آویزان می‌کردند.

از این‌سر تا آن‌سرِ درخت‌ها، ریسه‌های رنگی‌رنگی با چراغ‌های برقی‌برقی می‌بستند، جوری که تا نصفه‌شب همه‌جا روشن بود.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

کتاب تصویری «خرگوش، مرغابی و خرس بزرگ» داستانی درباره‌ی دوستان مهربان و همراهی آن‌ها، و در عین حال، زمان‌هایی است که هرکس به تنهایی دوست‌داشتنی خودش احتیاج دارد.  

«خرگوش، مرغابی و خرس بزرگ» سه دوست جدانشدنی بودند که در جنگلی سرسبز با هم زندگی می‌کردند. آن‌ها همه‌ی کارهای‌شان را با هم انجام می‌دادند؛ از بدوبدو کردن، قایم‌موشک و گرگم‌به‌هوا بازی کردن تا آوازهای قشنگ قشنگ خواندن، خوراکی خوردن و شکستن چوب‌های جنگل. بله، این سه دوست همه‌جا با هم می‌رفتند. همه‌جا به‌جز مسیر پرپیچ‌وخم جنگل که هیچ‌وقتِ هیچ‌وقت پای‌شان را آنجا نمی‌گذاشتند! یکی فکر می‌کرد که راه پرپیچ‌وخم درون جنگل زیادی باریک است و سه‌تایی نمی‌توانند از آنجا رد شوند، آن یکی می‌گفت که رفتن به آنجا اصلاً مهم نیست و جاهای دیگری برای گشت‌وگذار وجود دارد. و نفر سوم هم که خوب، معلوم است! یا آن دوتا موافق بود!

بهار و پاییز گذشت تا اینکه زمستان سرد و پربرف از راه رسید. آن روز سه تا دوست روی دریاچه‌ی یخ‌زده اسکیت‌بازی می‌کردند. همین که به مسیر پرپیخ‌وخم نزدیک شدند، خرس بزرگ و مرغابی زودی ایستادند. اما! وااای! خرگوش نتوانست بایستد. خرگوش سرعتش آن‌قدر زیاد بود که در عرض چند ثانیه بین پیچ‌وخم‌های جنگل از نظر پنهان شد!

وااای… در مسیر پرپیچ‌وخم چه خبر است؟ آیا مرغابی و خرس بزرگ می‌توانند پیش دوست‌شان بروند؟ به نظر شما، حالا چه اتفاقی می‌افتد؟

توضیحات تکمیلی
وزن 126 گرم
ابعاد 25 × 21 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

978-622-336-077-0

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرگوش، مرغابی و خرس بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *