تن تن در سرزمین طلای سیاه – مجموعه ماجراهای تن تن (جلد ۱۵)

2,400,000 ریال

– حتماً در جریانید شرایط بین‌المللی هم واقعاً حاد و پرتنشه… فکرش رو بکنید اگر همین فردا جنگ بشه.. نیروی دریایی، هوایی، زمینی، خلاصه کل ارتش فلج شدند!…

– به نظرتون چرا کیفیت بنزین یکهو ان‌قدر نازل شده؟

– سؤال اصلی همینه… روش استخراج و پالایش نفت که تغییری نکرده. بنابراین گمونم قضیه خراب‌کاریه.

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

«تن تن در سرزمین طلای سیاه» پانزدهمین جلد از مجموعه‌ی کمیک‌استریپ «ماجراهای تن‌تن» به نویسندگی هرژه است. این کتاب داستان ماجراجویی‌های تن‌تن، خبرنگار بلژیکی، به همراه سگش میلو، در سفر به خاورمیانه است. از میان داستان‌های هرژه، «تن تن در سرزمین طلای سیاه» یکی از واقعی‌ترین داستان‌های وی تا به امروز به شمار می‌آید؛ زیرا بنزین و سوخت، که عنصری کلیدی در روایت پیش روست، تا به امروز نیز در بازار خاورمیانه، از اهمیت استراتژیک، سیاسی و اقتصادی‌ برخوردار است.

جنگ به‌سرعت در حال گسترش است و تمام کشورها را تهدید می‌کند. در این شرایط، هیچ‌چیز به اندازه‌ی نفت و بنزین اهمیت ندارد. اما مشکل عجیب اینجاست که نمی‌توان از این منابع استفاده کرد! زیرا نفت کارکرد طبیعی‌اش را از دست داده است و هرگونه استفاده از آن منجر به انفجار وسیله‌ی مورد نظر خواهد شد! اما آیا این اتفاق یک پیشامد است یا گروهی تعمدی در پی خرابکاری‌اند؟

تن‌تن به همراه سگش میلو، برای پرده برداشتن از این معما، راهی کشور «خمد» در خاورمیانه می‌شود و بله… در آنجا به دسیسه‌ای گسترده پی می‌برد! اما آیا آن‌ها می‌توانند عاملان خرابکاری‌ها را دستگیر ‌کنند؟

تن‌تن و سگش میلو، کاپیتان هادوک، دوپونت و دوپونط، باب‌الامیر، دکتر مولر، محمد بن خلیل، یوسف بن مولفرید،  عبدالله، عبدل و… از جمله شخصیت‌های این داستان هستند.

مجموعه‌ی مشهور و کلاسیک «ماجراهای تن‌تن» سال‌ها به‌صورت پاورقی در مجله چاپ می‌شد و سپس به‌صورت کتاب درآمد. این مجموعه تاکنون به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده است. در هر جلد از مجموعه‌ کتاب‌های «تن‌تن» یک پوستر قرار داده شده است که به یکی از شخصیت‌های این مجموعه‌ی جذاب مربوط می‌شود.

نشر چشمه از مجموعه‌ی «ماجراهای تن تن»، کتاب‌های زیر را به چاپ رسانده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 336 گرم
ابعاد 28.5 × 22 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

64 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

9786225212886

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تن تن در سرزمین طلای سیاه – مجموعه ماجراهای تن تن (جلد ۱۵)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *