پس انداز پول – مجموعه هوش مالی

1,200,000 ریال

بعد از اینکه آماندا به خانه‌اش رفت، مارک روی مبل دراز کشید و تلویزیون تماشا کرد. هنوز از خوردن شیرینی‌ها حالش بد بود و از خرج کردن این همه پول احساس ناراحتی می‌کرد.

[مجری تلویزیون ‌گفت]: «امروزه مردم بیشتر از همیشه بعد از خرید رنج می‌برند که این به معنی احساس اندوه، گناه یا پشیمانی پس از خرید است.»

 

معرفی صوتی کتاب «پس انداز پول» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

کتاب «پس انداز پول» از مجموعه‌ی مفید و کاربردی «هوش مالی» منتشر شده است. مطالعه‌ی این کتاب به تقویت سواد مالی کودکان کمک می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که از طریق داستان با مفاهیم مهم دنیای مالی، همچون کارکرد بانک و کارت نقدی، نرخ بهره، پول توجیبی، پس‌انداز کردن و کاربرد قلک به‌درستی آشنا شوند؛ بدین طریق کودکان مسئولیت‌پذیری مالی را هم می‌آموزند.

پدر و مادر مارک هر هفته به او کمی پول توجیبی می‌دهند. مارک زیاد خرج نمی‌کند و در عوض بیشتر پولش را در قلک می‌ریزد. اما راستش را بخواهید، او نمی‌داند که در نهایت با این پول باید چه‌کار کند. برای همین وقتی‌که آماندا به خانه‌ی آن‌ها می‌آید و اصرار می‌کند قلک را بشکنند، مارک قبول می‌کند. وااای چقدر سکه و اسکناس!

آماندا و مارک پول‌ها را جمع می‌کنند، به مغازه‌ی شیرینی‌فروشی می‌روند و کلی کیک و شیرینی خوشمزه می‌خرند. اولش همه چیز خوب است؛ اما بعد از خوردن شیرینی‌ها، مارک اصلاً احساس خوبی ندارد. او ناراحت است و با خودش فکر می‌کند که اگر پولش را نگه می‌داشت، شاید می‌توانست با آن یک اسکوتر قشنگ بخرد. ولی اسکوتر هم که خیلی گران است!

به نظر شما، مارک می‌تواند راه درست «پس انداز پول» را پیدا کند یا اینکه باقی پول‌های توی قلک هم صرف خریدن شیرینی و شکلات خواهند شد؟

کتاب طوطی انتشارات فاطمی از مجموعه‌ی «هوش مالی» عناوین زیر را، با خرید کپی رایت، در ایران منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 146 گرم
ابعاد 23 × 19 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786227564723

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پس انداز پول – مجموعه هوش مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *