من و دار و دسته ی راهزن ها: سرانجام دوباره دزدیده شدم! – مجموعه من و دار و دسته ی راهزن ها (جلد ۲)

800,000 ریال

سه نفر برتر مرحله‌ی نیمه‌نهایی به فینال می‌رسیدند. فینالیست باید دو مسابقه را می‌برد، بعد می‌توانست استراحت بگیرد یا همان جا بماند و مسابقه‌ی دیگران را تماشا کند. می‌دانستم باقی راهزن‌ها همدیگر را می‌شناسند. من و مارکوس جدید بودیم. شاید نقطه‌ضعف بود، شاید هم نقطه‌قوتی غیرمنتظره.

 

معرفی صوتی کتاب «سرانجام دوباره دزدیده شدم!» را بشنوید:

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

رمان «من و دار و دسته ی راهزن ها: سرانجام دوباره دزدیده شدم!» دومین جلد از مجموعه‌ی ماجراجویانه و طنزآمیز «من و دار و دسته ی راهزن ها» است؛ رمانی جذاب از ادبیات فنلاند که به موضوعاتی همچون رقابت، مسابقه و دوستی می‌پردازد.

ترجیح می‌دهید تابستان به اردو بروید یا اینکه منتظر بمانید راهزن‌ها دوباره شما را بدزدند؟!

اگر فقط و فقط یک روز در زندگی‌تان با راهزن‌ها زندگی کرده باشید، مطمئناً هیچ جای دیگری را برای خوش‌گذرانی انتخاب نمی‌کنید. یک تابستان پر از آب‌نبات‌های خوشمزه، تاختن در جاده و مسابقه دادن کجا و رفتن به اردوی کسالت‌آور ویولن‌زن‌ها کجا!

البته احتمالاً شما آن‌قدرها خوش‌شانس نیستید که با پیرات‌ها زندگی کنید، اما عوضش ویلیا چنین فرصت معرکه‌ای را تجربه کرده است. تابستان سال گذشته بود که راهزن‌ها او را از صندلی عقب ماشین، درست جلوی چشم ماما و بابا، دزدیدند! و دقیقاً از همان لحظه بود که ویلیا فهمید قرار است مهیج‌ترین تعطیلات زندگی‌‌اش را تجربه کند. کسی چه می‌داند شاید دخترک این تابستان هم آن‌قدری خوش‌شانس باشد که راهزن‌ها دوباره او را بدزدند!

منتقدان، از جمله روزنامه‌ی سِوِنسکا داگ‌بلادت، نظری مثبت درباره‌ی این کتاب دارند: «در خمیره‌ی داستان چیزی نو و تروتازه وجود دارد که باعث می‌شود آدم درباره‌ی آینده‌ی خانواده‌ی دیوانه‌ی راهزن‌ها کنجکاو شود.»

از جمله افتخارات این مجموعه‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه‌یافته به فهرست IBBy
  • کسب جایزه‌ی زیلوِرن گریفلِ هلند
  • کسب جایزه‌ی جونیور فینلاندیا

همچنین، در سال ۲۰۱۱، بر اساس این داستان فیلمی ساخته شده است.

نشر چشمه، حق نشر مجموعه‌ی «من و دار و دسته ی راهزن ها» را به زبان فارسی خریداری کرده و با عناوین زیر در ایران منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 330 گرم
ابعاد 19 × 12.5 × 2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

422 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786226839198

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “من و دار و دسته ی راهزن ها: سرانجام دوباره دزدیده شدم! – مجموعه من و دار و دسته ی راهزن ها (جلد ۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *