کتاب جنگل – مجموعه کتابخانه کلاسیک

700,000 ریال

طبق قانون جنگل، هیچ‌کس در زمان آتش‌بسِ آبی مجاز به شکار نبود.

در تمام آن تابستان داغ، حیوانات اطراف رودخانه جمع شدند تا آب بخورند و خودشان را خنک کنند. همه‌ی آن‌ها لاغر و گرسنه بودند. در این میان، موگلی که بدنش بدون پشم و کرک بود، از همه بدتر به نظر می‌رسید. موهای سیاهش، رنگ‌پریده و دنده‌هایش بیرون زده بود.

 

معرفی صوتی کتاب «کتاب جنگل» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

«کتاب جنگل» از مجموعه‌ی «کتابخانه کلاسیک» منتشر شده است. مطالعه‌ی این داستان فانتزی و ماجراجویانه‌، به نوجوانان اجازه می‌دهد همراه با شخصیت اصلی زندگی در فضای جنگل را تجربه کنند، قانون‌های تازه‌ای یاد بگیرند و طعم دوستی و محبت و دوست داشته شدن را به شیوه‌ای متفاوت بچشند.

همان‌طور که می‌دانیم آدم‌ها در شهر و روستا زندگی می‌کنند و حیواناتی همچون گرگ و ببر و پلنگ در جنگل. اما زمانی‌که قانونی به این سادگی زیر پا گذاشته ‌شود، همه چیز دستخوش تغییر و تحول خواهد شد!

در یکی از دورترین جاهای هندوستان، میانه‌ی تپه‌ها، غاری بود که خانواده‌ی گرگ‌ها در آن زندگی می‌کردند. گرگ پدر هر روز به شکار می‌رفت و گرگ مادر همراه با چهار توله‌‌اش در غار باقی می‌ماند. آن‌ها زندگی معمولی خودشان را داشتند؛ درست مثل تمام گرگ‌های دیگر. تا اینکه اتفاقی عجیب رخ داد! یک روز یک بچه‌ی آدمیزاد تاتی‌تاتی‌کنان به سمت غار آن‌ها آمد. کودک تنها و بی‌‌پناه بود و گرگ مادر هم تصمیم گرفت در کنار توله‌هایش از او مراقبت کند. اما انسانی که در جنگل بزرگ می‌شود با دیگران متفاوت خواهد بود. این کودک می‌بایست قانون جنگل و زبان حیوانات را یاد می‌گرفت؛ برای همین بالو، خرس قهوه‌ای بزرگ، و باگیرا، پلنگ سیاه زیرک، قبول کردند که به او آموزش دهند. از طرفی او مثل حیوانات درنده‌ی جنگل، جثه‌‌ای بزرگ و پنجه‌هایی نیز نداشت. برای همین همیشه جانش در خطر بود و دوستانش، بالو و باگیرا هم نمی‌توانستند همیشه از او مراقبت کنند. به نظر شما، این پسرک به میان انسان‌ها باز می‌گردد یا راهی جدید برای زندگی خواهد یافت؟

جوزِف رودیارد کیپلینگ، رمان‌نویس و شاعر و خبرنگار انگلیسی، در بمبئی هندوستان متولد شد. او، که از کودکی تحت‌تأثیر قصه‌های عامیانه‌ی هند بود، با مشاهده‌ی استعمار انگلیس در هند، کتاب‌های «کیم» و «کتاب جنگل» را نوشت. وی در سال ۱۹۰۷، در ۴۲سالگی، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات شد. او تا به امروز جوان‌ترین برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات بوده است.

آثار دیگر از «مجموعه‌ کتابخانه ‌کلاسیک»:

توضیحات تکمیلی
وزن 108 گرم
ابعاد 16 × 11.5 × 0.7 سانتیمتر
نویسنده
بازنویس

دیانا وایت لندولت

مترجم

تعداد صفحه

108 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد سخت

نوع کتاب

شابک

9786004136280

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جنگل – مجموعه کتابخانه کلاسیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *