روزی که قرار بود برادرم به دنیا بیاید – مجموعه مرغدانی پرماجرا

400,000 ریال

جوجه‌ها به دنیا آمده‌اند.

مرغ‌ها و خروس‌ها برای آن‌ها جشن تولد گرفته‌اند. همه شادند. فقط نوک‌دراز کمی ناراحت است. او با حسرت به دوستانش نگاه می‌کند و می‌گوید: «من داداش ندارم! اگر یک برادر کوچولو داشتم، می‌توانستیم با هم مرغم‌به‌هوا بازی کنیم و کرم‌ها را از زمین بیرون بکشیم.»

 

معرفی صوتی کتاب «روزی که قرار بود برادرم به دنیا بیاید» را بشنوید:

 

5 عدد در انبار

- +

5 عدد در انبار

توضیحات

داستان فانتزی و گرافیکی «روزی که قرار بود برادرم به دنیا بیاید» از مجموعه‌ی «مرغدانی پرماجرا» منتشر شده است. در این داستان جذاب، قرار است جوجه‌ی جدیدی به دنیا بیاید و نوک‌دراز صاحب یک برادر بشود. اما اگر توی تخم یک جوجه‌مرغ جا خوش کرده باشد، چه؟ حل مسئله و روابط بین فرزندان از موضوعات محوری این داستان است.

جوجه‌ها سر از تخم درآورده بودند و حالا بیشتر دوستان نوک‌دراز خواهر یا برادری داشتند. اما نوک‌دراز نه! جوجه‌خروس کوچولو با ناراحتی پیش مامان و بابا رفت تا از آن‌ها بپرسد که جوجه‌ها چطوری به دنیا می‌آیند. سفیدپر و پرآتشین، مامان و بابای نوک‌دراز، هم از رازی بزرگ پرده برداشتند. مامان برای او گفت که هر مرغ باید سه هفته روی تخم بخوابد تا جوجه‌اش بیرون بیاید و بابا هم برایش توضیح داد که کشاورز تمام تخم‌‌های مادرت را جمع می‌کند و با خودش می‌برد؛ برای همین هم تو نمی‌توانی برادری داشته باشی! اما پرآبی که حرف‌های آن‌ها را شنیده بود، راه‌حلی معرکه به ذهنش رسید!

سلسله‌کتاب‌های «مرغدانی پرماجرا» برای کودکان گروه سنی دبستان نوشته شده است. در این کتاب‌‌ها، ضمن روایت یک داستان تازه، با اشاره‌ای کوتاه، کودکان با یکی از شخصیت‌های علمی، ادبی یا حتی افسانه‌ای آشنا می‌شوند. تصویر یکی از صفحات داستان «روزی که قرار بود برادرم به دنیا بیاید»، یادآور تابلوی نقاشی «جیغ» اثر ونگوگ است. و بخشی از کتاب نیز به داستان معروف «هرنسل و گرتل» اشاره دارد. در حین خواندن کتاب، والدین می‌توانند به داستان‌ فرعی اشاره کنند و ارتباط آن را با متن اصلی برای کودک توضیح دهند.

دیگر جلدهای «مجموعه مرغدانی پرماجرا» عبارت‌اند از:

توضیحات تکمیلی
وزن 102 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786005935127

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روزی که قرار بود برادرم به دنیا بیاید – مجموعه مرغدانی پرماجرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *