پینگ پنگ با ماهیتابه – مجموعه احمق بانمک (جلد ۴)

1,300,000 ریال

تنها ماندم. تنها و سرگردان. آن‌ها من را مثل یک لنگه جوراب کهنه ول کردند و رفتند! اولش دلم می‌خواست بزنم زیر گریه. اما بعدش پشیمان شدم. هیچ‌کس آنجا نبود تا ببیند دارم گریه می‌کنم. تازه ممکن بود آن دو تا برادر بدجنس ترسناکم، یک گوشه‌ای آن اطراف قایم شده باشند و از اینکه ببینند دارم گریه می‌کنم دل‌شان خنک شود.

 

معرفی صوتی کتاب «پینگ پنگ با ماهیتابه» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

رمان مصور «پینگ پنگ با ماهیتابه» چهارمین جلد از مجموعه‌ی طنز «احمق بانمک» است. سه داستان در یک کتاب، درباره‌ی آنژل شامبر، دخترک بانمکی که اصلاً هم احمق نیست!

در این جلد، احمق بانمک یا همان آنژل، در مدرسه یک صفر کله‌گنده می‌گیرد! و به نظر شما، با صفری به این بزرگی آدم راحت می‌تواند برگردد خانه؟ مخصوصاً اینکه دوتا برادر بدجنس و شرور هم توی خانه منتظرش باشند تا او را مسخره کنند! وسط همین اتفاقات است که آنژل هوس خیاطی به سرش می‌زد و تصمیم می‌گیرد با پرده‌ی توی انباری، پیراهن آبی‌رنگ قدیمی‌اش و کیسه‌های پلاستیکی صورتی، لباسی به قشنگی لباس کلوئه برای خودش دست‌وپا کند. به نظر شما، او می‌تواند این کار را به سرانجام برساند؟ البته همه‌اش همین نیست! چون در این بین اتفاق دیگری هم رخ می‌دهد. مامان برای اقامت در کلبه‌ا‌ی ییلاقی جا رزرو کرده است و حالا دخترک در تمام طول تعطیلات، باید دوتا برادر بدجنسش را هم تحمل کند! بیچاره آنژل!

راستی، ممکن است سروکله‌‌ی مادربزرگ مهربان هم در داستان پیدا ‌شود؟ یعنی، او و دخترک می‌توانند راهی برای فرار کردن از این همه گرفتاری پیدا می‌کنند یا برادران آنژل، او را درسته قورت می‌دهند؟

جلدهای دیگر از «مجموعه‌ احمق بانمک» با عناوین زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 124 گرم
ابعاد 20.5 × 14 × 0.7 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

128 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786222044114

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پینگ پنگ با ماهیتابه – مجموعه احمق بانمک (جلد ۴)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *