داینای نگران – مجموعه دایناسورها هم احساس دارند

240,000 ریال

نایجل دایناسور پرنده‌ی کوچولویی بود که با مامان و بابایش توی برج بلندی زندگی می‌کرد. او همیشه نگران بود. مامان و بابای نایجل هر وقت می‌خواستند جایی بروند، از پنجره‌ی برج پرواز می‌کردند و بیرون می‌رفتند. اما نایجل خیلی نگران بود از پنجره بیرون بپرد. نگران بود که نتواند خوب پرواز کند…

 

معرفی صوتی کتاب «داینای نگران» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

«داینای نگران» از مجموعه‌ی «دایناسورها هم احساس دارند» منتشر شده است. این داستان تصویری زیبا کودکان را با احساس نگرانی بیشتر آشنا می‌کند؛ همچنین به‌طور مشخص، راهکاری مفید درباره‌ی رهایی از احساس نگرانی به آن‌ها خواهد داد.

دایناسور کوچولویی به نام نایجل همراه با پدر و مادرش زندگی می‌کند. از قرار معلوم نایجل کوچولو دو تا بال هم دارد. اما در حقیقت هیچ‌وقت از آن‌ها استفاده نمی‌کند؛ چون همیشه نگران است که مبادا سقوط کند یا اینکه به اندازه‌‌ی کافی خوب پرواز نکند و دیگران مسخره‌اش کنند. خانه‌ی آن‌ها بالای برج بلندی است و نایجل به‌جای پرواز کردن، ترجیح می‌دهد از آسانسور استفاده کند. اما همین موضوع هم او را نگران کرده است: مبادا بال‌های بزرگش لای در آسانسور گیر کنند و او زخمی شود! از طرفی، آنجل با تاریک شدن هوا هم مشکل دارد. او با خودش می‌گوید: نکند هیچ‌وقت صبح از راه نرسد!

این‌طور که پیداست نایجل بیش از اندازه نگران است. به نظر شما چنین رفتارهایی درست است؟ آیا راه‌حلی برای از بین رفتن نگرانی‌های داینا وجود دارد؟ مامان آنجل، که عاشق اوست، فکر بکری به ذهنش می‌رسد. او از آنجل می‌خواهد که…

اگر دوست دارید با راه‌حل مامان داینا آشنا شوید و خودتان هم این راهکار را در مواقع نگرانی به کار بگیرید، خواندن کتاب «داینای نگران» را از دست ندهید.

از مجموعه‌ی «دایناسورها هم احساس دارند» کتاب‌های زیر نیز منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 84 گرم
ابعاد 19 × 19 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786007438350

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داینای نگران – مجموعه دایناسورها هم احساس دارند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *