مهمانی به یاد ماندنی – مجموعه برونکو و دوستان

750,000 ریال

برونکو به سنجاب گفت: «گمان نمی‌کنم به مهمانی بیایم». اما ته دلش خیلی دوست داشت برود. سنجاب به برونکو گفت: «دست‌‌کم تلاش کن قطعه پازلت را پیدا کنی، باید یک جایی همین دوروبرها باشد. تو که نمی‌خواهی مهمانی را از دست بدهی، مگر نه؟»

قلب برونکو تند می‌تپید. عینکش را زد و با پنجه توی ظرف آبش دنبال قطعه پازل گشت. زمین دور و اطراف را هم کند. خبری از پازل نبود.

 

معرفی صوتی کتاب «مهمانی به یاد ماندنی» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

کتاب «مهمانی به یاد ماندنی» از مجموعه‌ی «برونکو و دوستان» داستانی تصویری و زیبا درباره‌ی شناخت توانمندی‌های فردی، پذیرش تفاوت‌ها و افزایش اعتمادبه‌نفس است.

کتاب «مهمانی به یاد ماندنی» داستان مهمانی بزرگی است که قرار است در جنگل برگزار شود. برای این مهمانی، به همه‌ی حیوانات کارت دعوتی داده‌اند که روی آن نوشته شده است: به مهمانی ویژه‌ای پر از ساز و آواز و پایکوبی دعوتید. در این مهمانی حیوانات قرار است با هم یک پازل بزرگ بسازند؛ پس اگر کسی به مهمانی نرود، پازل کامل نخواهد شد. هر حیوانی باید قطعه‌ی پازلش را پیدا کند و آن را همراه خود به مهمانی ببرد. اما قطعه پازل برونکو گم شده است. برونکو خیلی دلش می‌خواهد به مهمانی برود، ولی نمی‌داند بدون پازلش چه‌کار باید بکند! برونکو دنبال پازلش می‌گردد و در این مسیر، به حیوانات بسیاری کمک می‌کند. آیا برونکو یک حیوان ویژه است؟

این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که هریک از ما توانمندی‌هایی داریم که ما را به فردی یکتا و ویژه تبدیل می‌کند. ما باید از توانمندی‌هایمان استفاده کنیم و زندگی خود و دیگران را زیباتر و خوشایندتر کنیم.

از مجموعه‌ی «برونکو و دوستان» عناوین زیر منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 146 گرم
ابعاد 22 × 21.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786225494138

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهمانی به یاد ماندنی – مجموعه برونکو و دوستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *