ماجراجوی آزمایشگاه – مجموعه وقتی ما نیستیم!

600,000 ریال

اسکلت چراغ را گرفت جلو و دوباره راه افتاد. بالا که رسیدند، اسکلت آهسته درِ کنار پله‌ها را هُل داد. در قیژی باز شد. اسکلت ذوق کرد: «جانمی! برویم تو…» اما هنوز یک قدم برنداشته، سر جایش خشک شد: «صدای دسته‌کلید! سرایدار!»

چراغ‌الکلی لرزید و پتّی خاموش شد. درِ ساختمان مدرسه محکم به هم خورد. چراغ با تته‌پته گفت: «باید برگردیم آزمایشگاه. زود باش!»

 

معرفی صوتی کتاب «ماجراجوی آزمایشگاه» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

کتاب جذاب «ماجراجوی آزمایشگاه» از مجموعه‌ی «وقتی ما نیستیم!» منتشر شده است؛ داستانی طنز و ماجراجویانه از گشت زدن شبانه‌ی یک اسکلت در مدرسه!

اگر فکر می‌کنید لوازم آزمایشگاه همیشه ساکت و آرام گوشه‌ای می‌نشینند و لام تا کام حرف نمی‌زنند، سخت در اشتباهید. چون در آزمایشگاهی عجیب‌و‌غریب، در مدرسه‌ای همین دور و اطراف، اوضاع طور دیگری پیش می‌رود. در این آزمایشگاه، به‌محض بیرون رفتنِ بچه‌ها، لوازم آزمایشگاه، از همزن و متر و ترازو گرفته تا اسکلت و میکروسکوپ و چراغ الکلی جان می‌گیرند و شروع می‌کنند به پچ‌پچ کردن با یکدیگر… تازه امشب اسکلت هم هوس گردش شبانه به سرش زده است. او دستگیره‌ی در را تکان می‌دهد و می‌بیند که از قفل‌مفل خبری نیست! از آنجایی که چنین موقعیتی هر هزار سال یک بار هم دست نمی‌دهد، اسکلت و چراغ‌تفتی تصمیم می‌گیرند همین امشب، فی‌الفور، گشت شبانه‌شان را در مدرسه آغاز کنند. و البته همین کار را هم می‌کنند. اما همین که اسکلت پای استخوانی‌اش را از آزمایشگاه بیرون می‌گذارد، سروکله‌ی سرایدار مدرسه پیدا می‌شود. چه موقعیت سختی! به نظر شما، امشب راز آزمایشگاه برملا خواهد شد؟

از مجموعه‌ی «وقتی ما نیستیم!» کتاب‌های زیر نیز منتشر شده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 94 گرم
ابعاد 21 × 16.5 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
تعداد صفحه

32 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9789647082914

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماجراجوی آزمایشگاه – مجموعه وقتی ما نیستیم!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *