پستونک بسه اردک کوچولو! – مجموعه بچه ی باهوش (جلد ۱۲)

590,000 ریال

اردک کوچولو پستانکش را دوست دارد. اما دارد بزرگ می‌شود.

مامان اردک می‌گوید: «تو داری بزرگ می‌شی. دیگه فقط موقع خواب پستونک رو بذار توی دهنت… فقط توی رختخواب، وقتی شدی خواب‌‌آلو.»

 

معرفی صوتی کتاب «پستونک بسه اردک کوچولو!» را بشنوید:

 

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

کتاب «پستونک بسه اردک کوچولو!» دوازدهمین جلد از مجموعه‌ی‌ «بچه ی باهوش» است. با کمک اردک کوچولوی این کتاب، خردسالان متوجه می‌شوند که کنار گذاشتن پستانک بخشی از روند بزرگ‌ شدن است. به همین دلیل، با حسی مثبت و خوشایند‌تر آن را کنار می‌گذارند.

«پستونک بسه اردک کوچولو!» روایت اردکی است که مثل همه‌ی بچه‌ها پستانکش را دوست دارد. اما مادرش به او می‌گوید که فقط هنگام خواب می‌تواند پستانکش را بمکد. اردک کوچولو در موقعیت‌های مختلف دهانش را باز می‌کند و پستانکش را می‌خواهد. اما هربار مادر یادآوری می‌کند که فقط هنگام خواب می‌تواند پستانک را توی دهانش بگذارد. تا اینکه وقتی یک شب پستانکش را از مامان می‌خواهد و گریه می‌کند، مامان به او می‌گوید: «دیگه پستونک بسه، اردک کوچولو! حتی توی رختخواب، وقتی شدی خواب‌آلو!» به نظر شما، در پایان، اردک کوچولو می‌تواند یک گام فراتر برود و شب‌ها بدون پستانک بخوابد؟

خردسال در مراحل مختلف رشد، احساسات گوناگونی را تجربه می‌کند و شناخت و مهارت‌های بیشتری به دست می‌آورد. کتاب‌های مجموعه‌ی «بچه ی باهوش»، با تصویرها و شخصیت‌های متنوع‌شان، گزینه‌ای مناسب برای همراهی با کودک در این مسیر است.

مایکل دال نویسنده‌‌ای آمریکایی است که تا به حال، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته و جوایز زیادی نیز به دست آورده است. اریول ویدال، تصویرگر و انیماتور اسپانیایی مجموعه‌ی «بچه ی باهوش» نیز در تولید کتاب‌ها و انیمیشن‌ها زیادی همکاری داشته است.

انتشارات «کتاب پارک» از مجموعه‌ی «بچه ی باهوش» عناوین زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 84 گرم
ابعاد 19 × 19 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

24 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

نوع کتاب

شابک

9786226707480

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پستونک بسه اردک کوچولو! – مجموعه بچه ی باهوش (جلد ۱۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *