گربه های انفجاری

1,500,000 ریال

گروه سنی: بالای ۸ سال

تعداد بازیکنان: ۲ تا ۵ نفر

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

گربه های انفجاری یک بازی هیجان‌انگیز گروهی و کارتی است که مناسب کودکان ۸ سال به بالا است. در این بازی استراتژیک و ریسکی بازیکنان باید تلاش کنند تا منفجر نشوند، یعنی هر کسی که کارت گربه منفجره را بردارد منفجر شده و از بازی خارج می‌شود. این بازی شبیه به بازی رولت روسی است.

روش بازی گربه های انفجاری به این صورت است که ابتدا کارت‌های گربه منفجره و کارت‌های خنثی‌کننده، که می‌تواند شما را از انفجار نجات دهد، را از بازی خارج می‌کنید. سپس تمام کارت‌ها را بر می‌زنید و به هر بازیکن چهار کارت به اضافه یک کارت خنثی‌کننده می‌دهید. کارت‌های گربه‌های منفجره را به تعداد یکی کمتر از بازیکنان، داخل دسته کارت‌ها گذاشته و بر می‌زنید و مخزن کارت‌ها را تشکیل می‌دهد و آن را در میان میز بازی گذاشته و بازی را آغاز می‌کنید.

هر کسی در نوبت خودش هر تعداد کارت که می‌خواهد می‌تواند از دستش بازی کند ولی نکته مهم این است که در پایان نوبت، حتما باید یک کارت از مخزن بازی بکشد. ممکن است این کارت، یک کارت گربه منفجره باشد و شاید هم خوش شانس باشید و نباشد. ولی نگران نباشید، حتی اگر گربه منفجره باشد، شما هنوز یک کارت خنثی‌کننده دارید. اما گربه منفجره برمی‌گردد به دسته کارت‌ها تا به زمانش منفجره شود.

توضیحات تکمیلی
وزن 300 گرم
ابعاد 15 × 12 × 4 سانتیمتر
ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گربه های انفجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *