بچه ی جدید خانه – مجموعه قهرمان شنل پوش

520,000 ریال

لویی یک فیل قهرمان است و روز و شب دنیا را نجات می‌دهد. او شجاع، پرددل و جرئت و بامحبت است. تازه بازی کردن را هم دوست دارد. از بلوک‌های خانه‌سازی بیشتر از همه خوشش می‌آید. نقاشی و کاردستی هم که به نظرش حرف ندارند.

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

در کتاب «بچه ی جدید خانه» از مجموعه «قهرمان شنل پوش» لویی دلش می‌خواست دوستی داشته باشد چون تنهایی نمی‌شد دنبال بازی یا الاکلنگ بازی کرد. دلش می‌خواست ابرقهرمانی مثل خودش باشد تا با او دوست شود و دوتایی باهم کیف کنند. تا اینکه بابا به او می‌گوید بچه دیگری در راه است. اما حالا لویی کلی سوال برایش پیش آمده است.

حضور «بچه ی جدید خانه» کمی عجیب و غریب و البته ترسناک بود. یعنی پدر و مادر لویی فقط به بچه تازه وارد توجه می‌کنند؟ خانه برای همه‌شان جا دارد؟ اما خیلی زود لویی و بچه جدید باهم دوست می‌شوند و کلی تجربه جدید به‌دست می‌آوردند. کسی هست که بهترین دوست لویی باشد و روزها دوتایی خوش بگذرانند.

مجموعه «من و خانواده‌ام» به کودک کمک می‌کند اهمیت خانواده و ارتباط اعضای آن را درک کند. این کتاب‌ها پاسخگوی نیاز کودک برای شناخت اعضای خانواده، چالش‌ها و حل مسائل درونی آن و حمایت اعضای خانواده از یکدیگر هستند و همچنین به موضوع مهمی چون مسئولیت فردی می‌پردازند.

جلدهای دیگر این مجموعه:

توضیحات تکمیلی
وزن 104 گرم
ابعاد 23.5 × 17 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

28 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786222742843

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بچه ی جدید خانه – مجموعه قهرمان شنل پوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *