اسب های دریایی – مجموعه زویی و عینک ایده ساز ۳

790,000 ریال

سایه‌ای به چشمم خورد و سمت پنجره پریدم. یعنی ممکن است…؟ نه بابا، سایه کلاغ بود. از ته دل آه کشیدم. مارشمالو، اژدهای کوچکی که دوستمان شده بود، چند هفته‌ی پیش برگشته بود به جنگل، سر خانه و زندگی‌اش.

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

«اسب های دریایی» سومین جلد از مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده ساز است. این بار زویی و گربه‌اش، ساسافراس به دنبال راه حلی برای نجات‌دادن اسب‌های دریایی نهر جنگل اسرارآمیز هستند. خوراک این اسب های دریایی حشرات یک‌روزه آبی هستند، اما چند روزی است که هیچ حشره‌ای داخل نهر پیدا نمی‌شود. پیپ، قورباغه بنفش درخشان و دوست قدیمی مادر زویی، دوباره به سراغ آن‌ها می‌آید و از آن‌ها کمک می‌خواهد. زویی کم‌کم متوجه می‌شود که آب نهر آلوده و صابونی شده و علت ناپدید شدن حشرات یک‌روزه ممکن است همین باشد. آیا زویی موفق می‌شود تا علت اصلی آلودگی آب نهر را پیدا کند و اسب‌های دریایی را نجات دهد؟

مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده‌ساز با نوشتاری روان و تصویرهای زیبا مناسب بسیاری از گروه‌های سنی است. این کتاب‌ها هم‌زمان با روایت داستانی فانتزی، نکته‌های علمی جالبی را هم آموزش می‌دهند. «عملیات نجات اژدها»، «هیولای کپکی» و «پرپیشی‌ها در یخبندان» از دیگر کتاب‌های این مجموعه است.

درباره نویسنده:

آژیا سیترو نویسنده مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده‌ساز کارشناس ارشد رشته علوم است و مدت زیادی معلم علوم بوده است. او پس از به دنیا آمدن نخستین فرزندش شروع به نویسندگی می‌کند. اکنون در سیاتل آمریکا به همراه همسر و دو فرزند و دو گربه‌اش زندگی می‌کند.

توضیحات تکمیلی
ابعاد 19 × 14 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

گروه سنی
شابک

9786004624077

تعداد صفحه

101 صفحه

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسب های دریایی – مجموعه زویی و عینک ایده ساز ۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *