دسته بندی ها
همراه عزیز، سفارش های ثبت شده پس از تاریخ 26 اسفند از روز 14 فروردین ارسال خواهند شد.
مقالات

فارسی آموز ادبی ۲- آموزش زبان فارسی پایه از راه ادبیات

فارسی آموز ادبی (پایه دوم) از مجموعه کتاب‌های آموزش خلاق کودک محور است که در ادامه‌ی فارسی آموز نخودی (پایه نخست) منتشر شده است.

کتاب‌های فارسی آموز ادبی، زبان را از راه ادبیات آموزش می‌دهد. گام نخست با فارسی آموز نخودی برداشته شد. کتاب دوم این مجموعه با این هدف فراوری شده است که آموزش زبان همراه با لذت از راه ادبیات و آشنایی با مفهوم‌های اجتماعی به پیش رود. این پدیده به ویژه هنگامی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها کمتر شناختی از نقش و ارزش ادبیات در رشد اجتماعی، رشد عاطفی و پرورش نیروی خلاقیت کودکان دارند.

فارسی آموز ادبی دو، آموزش زبان فارسی در پایه‌ی دوم است. پایه‌ی دوم به معنای کلاس دوم نیست. بلکه به معنای گام دوم در آموزش است که در این گام، کلاس دوم نیز می‌گنجد.ساختار کتاب از نظر اصولی در امتداد کتاب نخست است.

با «فارسی آموز ادبی ۲» كودكان افزون بر آموزش زبان فارسی پایه، از راه ادبیات، با مهارت‌های زندگی و خلاقیت‌های هنری آشنا می‌شوند. در این كتاب كودكان با مفاهیم اجتماعی، همچون صلح و دوستی، همزیستی و مدارا با یكدیگر، و نگهداری از محیط زیست آشنا می‌شوند و راه‌های گفت‌وگو درباره‌ی آن‌ها را می‌آموزند.

در کتـاب کارورزی کـودکان بـا تـمـریـن‌هـای دستـوری، مهارت‌های زبـانی خـود را افزایـش می‌دهنـد و شـگردهای پرسـش و گفـت‌و‌گو را می‌آموزند. در كارگاه داستان با چگونگی ساخت داستان آشنا می‌شوند. در بخش نوشتن خلاق، چگونگی نوشتن هنرورانه را می‌آموزند. در کارگاه نمایش خلاق در نقش شخصیت‌هایی که دوست دارند، قدرت زبان و بیان خود را تجربه می‌کنند و در کارگاه قصـه‌گویی، چگونـگی روایـت کردن یک قصه را می‌آموزند.
اما هنوز باز هم چیزهایی برای تجربه کردن، آموختن و لذت بردن کودک مانده است. در هر درس، زبـان‌آموزان یـک خنـدانک جایـزه می‌گیـرند و با آن کاربردهای زبان را در آسایش جان می‌آموزنـد و با خنده‌های شیرین خود را سبک می‌سازند.

این مجموعه شامل موارد زیر است:

کتاب خواندن
کتاب کارورزی

 

مناسب برای برای سال‌های دوم و سوم دبستان
لینک خرید فارسی آموز ادبی ۲

دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کتاب هدهد
  • توجه بفرمایید: کتاب هدهد یک فروشگاه آنلاین است. لطفا حضوری مراجعه نکنید.
  • ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۷.۳۰ تا ۱۵.۳۰
  • تلفن مشاوره در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه: ۸۸۵۵۳۵۲۸
  • نشانی: تهران، خیابان یوسف آباد، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی ۲۳ شایان، پلاک ٢۶، درب سمت چپ، تک زنگ.
  • شماره تلگرام و واتس‌اپ کارشناس ۱: ۰۹۳۶۵۹۴۲۳۲۳
  • شماره تلگرام و واتس‌اپ کارشناس ۲: ۰۹۳۶۵۹۴۲۲۴۵
ورود / ثبت‌ نام سبد خرید علاقمندی ها گروه سنی تماس